SOLGT! Sælges: SkyAtlas 2000.0

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT SOLGT! Sælges: SkyAtlas 2000.0

• Dette emne har 10 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 6 måneder siden af mr. This post has been viewed 461 timesmox. This post has been viewed 461 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

mr.mox
      • Nova

Mine store stjernekort finder sjældent vej ud i observatoriet. Derfor synes jeg det er en bedre idé at en anden får glæde af dem – måske en visuel observator, der ikke vil have en pc med ud?

Dette er 26 stjernekort som dækker hele himmelkuplen. Kortene er sorte med hvide stjerner, hvilket gør det lettere at genkende objekter på himlen. Hvert kort er 466mm x 343mm i kraftig karton. Original pakke plus søgekort medfølger. De er i absolut god stand!

Kom med et bud. Kortene befinder sig på Sjælland (Køge), men jeg kan tage dem med til MAF StarParty, hvis nogen er interesseret.
      Mr. Mox2010-09-14 15:22:11

hangaard
        • Giant

Pris

mr.mox
          • Nova

Sælges til højest bydende. Auktion slutter torsdag kl 12.00. Bud modtages KUN her på siden. Hvis der stadig bydes omkring kl 12, så forlænges auktionen til ti minutter efter sidste bud.
          Startpris 100,-
          Køber betaler fragt, hvis det skal sendes. Kan afhentes i Køge, Smørum eller på MAF StarParty (efter aftale)

leoras
          Deltager
            • Super Giant

jeg byder 100kr

mr.mox
              • Nova

Jeg vil ligge “oppe” den her auktion. Husk den slutter i morgen kl 12

leoras
              Deltager
                • Super Giant

bor i tune så henter det gerne selv, hvis jeg altså bliver den der får det

mr.mox
                  • Nova

Ja, efter aktiviteten at dømme, så er der noget der tyder på det. Jeg er i Jylland i weekenden, men min kone er hjemme – ellers mandag.
                  Meeeen, lad os nu lige se om ikke der er nogen der synes det er lidt mere værd – ellers er det et rent røverkøb

nightsky
                  Deltager
                    • Neutron star

150,-

leoras
                    Deltager
                      • Super Giant

155

bwinkler
                      Deltager
                        • Nova

Hej

Jeg byder 300 kr.

bwinkler2010-09-09 11:52:32

mr.mox
                          • Nova

Så er auktionen slut. Bjarne vandt! Tillykke med dit nye flotte stjernekort.
                          PM sendt

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet 'SOLGT! Sælges: SkyAtlas 2000.0' er lukket for nye svar.