Solfilter

• Dette emne har 22 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af baekmand. This post has been viewed 1370 times
Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter

baekmand
    Deltager
      • Planet

Ska lige sige at det spejlbillede man kan se i filteret, er ikke solen, men resultatet at en accelererende mysterium om det forsvundet hår. LOL

rigo
      Deltager
        • Super Nova

Dead damn! BRUGE DET IKKE, det der er farlige 110% http://www.rigorigo.dk2008-09-14 15:24:57

baekmand
        Deltager
          • Planet

Æv æv.

Tænkte nok at det ikke så helt super ud 🙁

jesper
          Deltager
            • Neutron star

Ja det dur ikke det der, brug det ikke mere. Fat i kraven på Henrik hvis du ikke selv har skadet filtret.

Jesper

Jesper2008-09-14 16:00:45

baekmand
            Deltager
              • Planet

Skal være ærlig at sige, at jeg ikke kan sige om det er eller ikke er mig selv.

Har nu ellers passet godt på det.

Det jeg bare ikke forstår så er hvordan jeg skul kunne skade filteret mellem 2 glas, uden der er ridser (som minimum) i selve glaset.

rigo
              Deltager
                • Super Nova

ja så er det nok ikke dig, det er jo umulige at skade det selv på den måde. Nok en fejl fabrikation… Jeg ville sende det tilbage så Henrik, eller importør kan look det. Den skal sikkert sendes til importøren, så Henrik spare en forsendelse eller 2

henrik
                Deltager
                  • Nova

Hej Svend

Det vil jeg tilslutte mig:

PAS PÅ huller i et solfilter er farlige.

Nu bor du jo ikke så langt væk, så måske vi lige kan kigge på det sammen.

Men hvis det kun er filteret mellem glassen og glasset er urørt, må vi gå ud fra at det var der fra starten, og så får du en bytter i en fart.

Evt. vil jeg måske anbefale Celestrons/Baaders foliefiltre, da de giver en bedre kontrast.

Mvh Henrik

baekmand
                  Deltager
                    • Planet

Hej Henrik.

Hvis du har en mail adresse kan jeg jo lige skrive til dig, så vi kan finde ud af tid og sted til at kikke på filteret.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
                  • Emnet 'Solfilter' er lukket for nye svar.