Solen 30/06-2009: Ny AR på vej??

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Solen 30/06-2009: Ny AR på vej??

• Dette emne har 10 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 8 måneder siden af jacobb. This post has been viewed 101 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

jacobb
      • Nova

Lidt flere billeder følger senere.

Mvh

Jacob

jacobb
        • Nova

Jacobb2009-06-30 13:59:13

mhansen
        Deltager
          • Nova

Du jacob.. Det bliver efterhånden snart en kliché at kommentere dine billeder.. Eller også føler man bare at man gentager sig selv i det uendelige… Wink

På det seneste har du jo taget intet mindre end fantastiske billeder af solen!!!

jacobb
            • Nova

Tusind tak Michael!!

Jeg viser dem så i kan se hvad der sker på solen og kommentere det og selvfølgelig også for at få kritik/ros.

Hvis man udelukkende vil have ros så skal man bare smide sine billeder ind på cloudynights…

Mvh

Jacob

Lars Malmgren
            Deltager
              • Super Nova

jacobb
                • Nova

Hejsa Lars

Det havde jeg ikke engang set..

Men denne gang er det uden billede på forsiden, kun et link Wink

Mvh

Jacob

jacobb
                  • Nova

Her er en hurtig en, optaget over kun 3min, Presset hårdt og med dis og dårlig seeing…

jesper
                  Deltager
                    • Neutron star

Hej Jacob,

Jeg kan ikke mindes nogensinde at have set bedre Danske Solbilleder end dem du viser. Imponerende!

mhansen
                    Deltager
                      • Nova

Er det en fugl eller en lille flue der har forvildet sig ind foran linsen, mens du optager.. Hehe..

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

Scarry good, rent, skarpt, og god dybde….. hva fa… skal man ofre 100k på når det kan gøres med dette udstyr og en god del erfaring bag billedebehandling. Thumbs%20Up

jacobb
                          • Nova

Hejsa Jesper, Michael og Tommy

Mange tak! Det er imponerende hvad man kan hive ud af PST etalonen og et 5mm BF synes jeg.

Michael, Ja bare det var en fugl vi kunne se… Det er desværre en lille smule støv på chippen, det bliver meget tydeligt når man presser billedet hårdt.

Mvh

Jacob

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet 'Solen 30/06-2009: Ny AR på vej??' er lukket for nye svar.