sletning af uploads til forum?

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG sletning af uploads til forum?

• Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 11 måneder siden af Mogens. This post has been viewed 241 timesBildsøe. This post has been viewed 241 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Mogens.Bildsøe
    Deltager
      • Nova

Hejsa, forsøger at
      rydde op i mine uploads her til astro-forum, men opdager, at jeg ikke kan slette
      de uploadede filer via forums file-manager, hvis der i filnavnet indgår
      mellemrum eller special-tegn (her tegnet +)? Jeg vil derfor forsøge at ændre
      filnavnet, men kan ikke lige finde ud af hvordan det gøres? Har forsøgt at
      “højre/venstre” klikke på alle oplagte punkter som vises i forums
      file manager (se nedenstående screen-dump), men finder ingen muligheder for at
      gennemføre en navneændring? Jamen hvordan slipper jeg så af med disse uploads?

Mogens B2017-03-28 10:37:25

Hilsen Mogens B.

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Hej Mogens

Jeg ved ikke, om jeg kan slette disse filer, men hvis du sender navnet på en af dem, som du vil slette, så skal jeg forsøge.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Mogens.Bildsøe
        Deltager
          • Nova

Hej Torben, tak for det- der er jo flere filer som jeg godt vil slette (hvor “+” indgår i filnavnet), men som et forsøg ku’ du jo prøve at blive af med den, der refereres til i ovenstående screen dump (spektrum_29_sep_+_3_okt_profile_II.jpg) Tongue ??

Hilsen Mogens B.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'sletning af uploads til forum?' er lukket for nye svar.