Sletning af billedfiler

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Sletning af billedfiler

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af bwinkler. This post has been viewed 213 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

bwinkler
    Deltager
      • Nova

Hej administrator?

Jeg har slettet mine billedfiler på astro-forum, for at give plads til nye, men så ser jeg at billederne fra mig i de forskellige emner/tråde er erstattet med et rødt kryds. Kan disse tråde så slettes eller hvad gør man egentlig, man har jo ikke så meget plads pr. medlem at man ikke af og til må skifte ud, men jeg synes det ser lidt mærkeligt ud, hvis man går tilbage og kikker på en tråd man tidligere har beskrevet et eller andet på et billed og det nu er væk.

k_holst
      Deltager
        • Nova

Hej Bjarne.

Find et andet sted på nettet, at gemme dine billeder. Så bliver du fri for at slette når der ikke er mere plads og du behøver ikke at begrænse billedernes størelse/kvalitet.

Jeg bruger http://www.live.com Her har jeg 25 GB gratis lagerplads.

morten.brix
        Deltager
          • Super Giant

Hej Bjarne

Du kan altid redigere dine tråde og fjerne billederne, derved forsvinder det røde kryds.

Du har ret i at det ser lidt mærkeligt ud at man beskriver et billede, der ikke er der!

bwinkler
          Deltager
            • Nova

Hej Kim og Morten

Jeg trode at de skulle lægge på denne side. At vise større billeder end 350 kb er det så ligegyldigt?? Jeg har tidligere spurgt hvordan nogle har kunnet uploade rigtig store billeder, men det har jeg så først nu fået oplyst.

Men tak til jer begge Thumbs%20Up
          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Sletning af billedfiler' er lukket for nye svar.