Sky at Night bladet

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Sky at Night bladet

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 1 måned siden af Rudi. This post has been viewed 27 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Jeg har netop tegnet et abonnement på bladet, og jeg får fra og med januar 2015. Men det er ikke dukket op endnu!

Men hvornår dukker det op her i DK? Jeg havde regnet med at få det lidt før nytår!

Plejer at kunne købe det i kiosker i Kbh allerede 1. hverdag i måneden.rudibr2015-01-02 12:40:37

/Rudi B. Rasmussen

John
      Deltager
        • Nova

Jeg er også ny abonnent på bladet. Jeg fik januar nummeret en uges tid før jul.

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Tak Bent. Jeg kontakter dem lige, der kan jo være sket en fejl. Jeg oprettede abonnomentet 11/12 og er ret sikker på at de skrev at bladet ville komme ca 22/12. Pengene er i hvert fald overført, har lige checket på netbank.

Edit: fik svar fra bladet i dag (lørdag!!!) og alt er i sin skønneste orden. Blot får jeg først fra og med februar udgaven, så jeg må i Magazin’s kælder efter januar udgaven straks her i det nye år.rudibr2015-01-03 12:55:03

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Jeg går og tripper ved postkassen for tiden, burde februar nummeret ikke være dukket op nu?

Edit: he – det er netop landet i postkassen, det kunne være man skulle pjække resten af dagen rudibr2015-01-26 10:07:08

/Rudi B. Rasmussen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Sky at Night bladet' er lukket for nye svar.