Hej – da jeg bor tæt ved Skamlingsbanken, kørte jeg lige derop kl. 23.30 for at se hvorledes det gik Rasmus!
Desværre blev vi på det nærmeste overfaldet af en flok drukmåse på knallert, som syntes det var vældig sjovt at køre helt op på Skamlingsbanken og derefter mente de skulle stå en 15 stykker omkring os og belemre os med både en masse lys, ghettoblaster og bøvet snak!
Da jeg bad dem finde et andet sted, hvor det samtidig er tilladt at køre knallert (i ædru tilstand)- kan i vel tænke jer hvad svar vi fik!
jeg må indrømme, at det kløede noget i fingrene, for at give snothvalpene sådan en på frakken, så de i hvertfald så stjerner nok – men selvom Rasmus formentlig kunne klare de tre af dem og jeg måske to, var 15 alligevel for stor en mundfuld!
Synd for Rasmus, som havde kørt derop helt fra Åbenrå – men nu kan vi da med rette føje en ny ulempe til listen over forureningskilder: nemlig snothvalpeforurening!
Tænkte lidt over at ringe til politiet, men desværre har vi erfaring med, at de kun rykker ud, når de selv har lyst!
Så enden af det hele blev at vi måtte pakke sammen med uforrettet sag!
Mvh.johannes2013-08-03 09:03:53