Skal du med til Le Mans 24 timers motorløb??

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Skal du med til Le Mans 24 timers motorløb??

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 15 år siden af ksondergard. This post has been viewed 835 times
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

ksondergard
    Deltager
      • Giant

Da der tilsyneladende er økonomisk krise, er der desværre flere, der har annulleret deres bestilling hos “svigerpaps” bustur til Le Mans i år.

Derfor er der for tiden en del ledige pladser, pt. 10 pladser ud af 42 i bussen. Dog er der 50 sæder i bussen, men vi fylder aldrig bussen helt op, for så er der lidt plads til at bevæge sig rundt på.

Send mig en privat mail, hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig relevante oplysninger (Info skrivelse).

Vi ligger på pladsen EXPO – 250 m fra hovedindgangen.

Bussen kører fra Helsingør og Kgs. Lyngby onsdag den onsdag den 10. juni, og vi er hjemme igen mandag den 15. juni

Prisen er kr. BILLIG, Pga. “svigerpaps” er på ferie til den 4. marts, er det mig (svigersønnen) der passer tilmeldingslisten:

Kent Søndergaard Hansen

ksondergard AT gmail dot com

Har I nogen spørgsmål eller lign, så skriv endelig.KSondergard2009-02-09 22:02:53

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
    • Emnet 'Skal du med til Le Mans 24 timers motorløb??' er lukket for nye svar.