Skal AstrofotoSektionen bestå?

Fora SEKTIONER I ASTRONOMISK SELSKAB AstrofotoSektionen Skal AstrofotoSektionen bestå?

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 6 år, 3 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 736 times
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Hej folkens

Jeg har allerede for et par år siden meldt ud, at jeg ikke længere ønsker at være formand for AstrofotoSektionen – se årsberetning for 2013-2014.

Egentlig mener jeg, at der ikke er behov for at have en decideret sektion, fordi alle aktiviteter foregår her på Astro-Forum og andre steder, hvor folk dyrker interessen på egen hånd, eller er med i en astrofotogruppe – som i KAF.

Det er længe siden, at sektionen har arrangeret et astrofototræf, for andre har været mere fremme i skoene og har lavet udmærkede arrangementer, som alle interesserede har mulighed for at deltage i.

Skal AS fortsat have en AstrofotoSektion?

mvh
      Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
    • Emnet 'Skal AstrofotoSektionen bestå?' er lukket for nye svar.