SGPpro

• Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 2 måneder siden af morten. This post has been viewed 202 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

morten
    Deltager
      • Super Nova

Er der nogle der har erfaring med SGP pro og dets fokusrutine. Umiddelbart er der nogle features der ser gode ud i forhold til maxim. F.eks. at man ikke behøver at slewe til en fokusstjerne. Kræver PhD2. Hvordan er det i forhold til Maxim som guideprogram?

John
      Deltager
        • Nova

Jeg har brugt SgpPro i halvandet år er vældig tilfreds – det holder mit setup vel fokuseret natten igennem, hvor man bliver på objektet, uden at flytte til en fokusstjerne. Du er jo dedikerede FocusMax bruger, så det kunne være spændende, om du kunne blive tilfreds med Sgp. Sgp er vel dokumenteret, med et godt forum hvor udviklerne hele tiden er på banen. Jeg ved ikke hvordan det er i forhold til MaxIm, men bl.a funktioner som “Mosaic and Framing Wizard” og det automatiske meridianFlip har jeg haft meget glæde af.

morten
        Deltager
          • Super Nova

Tak for info john

jeg har downloaded det. Det har mest teoretisk interesse givet det nuværende vejr..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'SGPpro' er lukket for nye svar.