Search Light over KBH ?!?

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER Search Light over KBH ?!?

• Dette emne har 4 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 6 måneder siden af edbbob. This post has been viewed 134 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

edbbob
    Deltager
      • Super Nova

Skulle der være nogen som ved, hvorfor der blafrer en kæmpe search light hen over himlen i KBH i disse dage? Fra KBH V ser jeg den mod SSØ. Det ligner et arrangement som prøver at tiltrække sig opmærksomhed. Gad vide hvor længe det fortsætter?

Vh

Morten

Hvis der er andre som er irriterede kan vi jo lave et Voldsmose inspireret hold og tage ud og kigge på lampen

jesper
      Deltager
        • Neutron star

Den er jeg med på, de der *&%¤”# projektører skulle være ulovlige og strafbare med livstid på vand og brød.

joergen.k
        Deltager
          • Nova

Godt mand bor på landetBig%20smile

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Dem har jeg oplevet tit på Mors, især laser show som kører i 2-3 uger hele natten igennem,, dejligt…

edbbob
            Deltager
              • Super Nova

Lampen tilhører Cirkus Dannebrog. De har slået sig ned ved siden af fisketorvet, indtil 19 sept. Deres lysmand hedder Jimmy, og hans mobil står på deres hjemmeside. Jeg prøver at give ham et ring i morgen, og foreslår at de slukker den om natten (hvor der i øvrigt ikke er nogen besøgende).

Vh

Morten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Search Light over KBH ?!?' er lukket for nye svar.