så kommer det gode vejr

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER så kommer det gode vejr

• Dette emne har 37 svar og 16 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 1 måned siden af max. This post has been viewed 665 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 38 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Troede da ikke du ville give fuld pris Kim, du kan da godt prutte lidt.

Jeg er snot forkølet Niels 🙁

palle.b.
      Deltager
        • Nova

Jeps Okular, der skal luftes okulare, hvis månen og DMI vil.

Der er vel en del måne endnu i den kommendne weekend, men så kan man jo hygge lidt med den. Big%20smile

mejer
        Deltager
          • Super Nova

He heThumbs%20Up
          Kim@ Jeg vil ikke sælge til dig, da jeg fornemmer du rutter med pengene, med det bud du kom med.

Finn@ Dig skal jeg nok komme efter senere.Wink

noodles
            • Super Giant

Mon ikke det bliver til noget i hvert fald en af dagene?

Jeg er klar!

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

Å nej, nu skal jeg handle en del udstyr så godvejret må nok udsættes!

Mvh,
              Bjørn

2mas
              Deltager
                • Nova

Bjørn, du vover bare lige at investere i nyt udstyr. Er du klar over hvor længe jeg har ventet på klart vejr Så hvis du venter med at bestille til EFTER weekenden, gør du sikkert mange glade

Mads
                Deltager
                  • Giant

Det bare med at lave nogt mail spam til samtlige udbydere i europa Smile

Mads-H2012-01-11 17:19:06

Bjørn Sandåker
                  Deltager
                    • Neutron star

He-he, ja jeg får se om jeg kan gøre det, Tomas! Uanset tager det lidt tid at få alle detaljerne rundt bestillingen klar. Det er mange optioner, adaptere og lignende. Man skal holde tungen ret i munden, som vi siger her i landet, så man ikke køper noget forkert. (Siger I det i Danmark osse?)

Mvh,
                    Bjørn

wieben
                    Deltager
                      • Nova

Hvis udsigten holder bliver det Avnø sidst på eftermiddagen lørdag. Månen kommer jo op lige før midnat, men hvis man får sat op i tide kan der stadig opnås tæt på 6 timer med fine fotoforhold. Vinden skulle falde og komme fra nord, så der bliver rimeligt læ foran hangaren.

Mon ikke vi bliver nogle stykker dernede.

astrojensen
                      Deltager
                        • Neutron star

@Bjørn: Ja, i Danmark kender vi også udtrykket, her hedder det “at holde tungen lige i munden” eller “det gælder om at holde tungen lige i munden”.

Iøvrigt plejer skyerne først at indfinde sig når udstyret ER ankommet eller lige før. Indtil da kan det sagtens være vældig stjerneklart, så man rigtig kan gå og spekulere på, hvordan mon det nye udstyr havde fungeret, hvis man vel og mærke havde haft det i huse allerede… Når man så har fået det: Voila! Clouds from hell.

Thomas, Bornholm

tommyf
                        Deltager
                          • Neutron star

¤%#¤%&¤#&#!””¤#¤&¤%#!
                          Jeg har lige båret eq hovedet ned i kælderen til pol justering, vred om med knæet i en kamp i går, nu er vejret der og jeg kan ikke få det op på altanen,,,%&¤#&#%#% ¤#&¤#&!#”%%
                          ¤%&#%!%¤#% og så lige &%!#”¤¤% (/&(¤”&#%!#%

Bjørn Sandåker
                          Deltager
                            • Neutron star

Du har min medfølelse. Tommy! God bedring med kneet. Bjørn T. Jønsson2012-01-12 12:47:50

Mvh,
                            Bjørn

tommyf
                            Deltager
                              • Neutron star

Takker, det skal nok gå, kan være det er så meget bedre i morgen at jeg lige kan bære EQ op i lejligheden, så skal jeg nok få lusket det ud på altanen…Approve

2mas
                              Deltager
                                • Nova

@Tommy, bare tag og få ordnet det knæ, så du kan komme med ned til Avnø

Om ikke andet, så tager jeg din USB disk med, så kan du hygge dig med lidt Sci-Fi underholdning

tommyf
                                Deltager
                                  • Neutron star

Super, glæder mig til at se lidt SF, jeg fik eq op på altanen, men det tog sin tid 10 min til 1 sal, næsten uden smerte, tror jeg holder mig til altanen, kan ikke bruge højre fod til pedaler i bilen, det går ikke, men lidt på altanen må i det tilfælde være bedre end ingen ting….

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 38 i alt)
                                • Emnet 'så kommer det gode vejr' er lukket for nye svar.