Sæsontilbud og nyheder

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Sæsontilbud og nyheder

• Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 7 måneder siden af nhaagh. This post has been viewed 880 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

nhaagh
    Deltager
      • Super Giant

De mørke nætter er tilbage og dermed går vi ind i årets bedste observationsmåneder. Det skal fejres med nogle nyheder og tilbud:

I samarbejde med Televue har vi i hele august og september Radian kampagne:

Køb 2 Televue Radian okularer og få et 3. gratis

eller

Køb et Televue teleskop samt 2 Radian okularer og få 2 Radian okularer ekstra gratis.

Radian er et fantastisk all-round okular med et behageligt langt øjerelief (20mm) som gør det specielt velegnet til brillebrugere. Det tilsyneladende synsfelt på 60 grader giver et flot billedfelt til en konkurrencedygtig pris.

Astrotelt velegnet til Star Parties og Observationsture

Nyt observationstelt med oplukkeligt tag.

Kameraadaptere, mellemringe, flatfield/reducer

Med Televue’s Image System tilbehør får du den bedste optiske og mekaniske kvalitet som altid kendetegner Tele Vue produkter.

Starparties

Jeg håber vi ses på et af sæsonens træf. Vi deltager ved:

• Träff undar Stjärnorna (Mariestad, 3.-4. september 2010)
      • MAF Starparty (Kompedal, 9.-12. september 2010)
      • Avnø træf (Avnø, 8.10. oktober 2010)

Kom forbi og se prototypen på vores nye astrofotokoncept

På gensyn ude i mørket

Niels

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Teltet ser fint ud, meeen bør oversejlet ikke være en del af teltet Cool

2mas
        Deltager
          • Nova

Jeg lagde også ekstra meget mærke til teltet. Det ser ret fint ud. Det kunne jo være at man skulle prøve at få sig sådan et

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Jeg kan give TeleVue’s Radian-okularer mine varmeste anbefalinger. “Toppen” af dem kan trækkes ud med click-stops, så man kan få præcist den øjenafstand, man synes er passende, hvad enten man bruger briller eller ej. Jeg har selv et par i 6 mm og 10 mm, som jeg bruger til planet- og Måneobservationer. De er fremragende! Thumbs%20Up

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Hej Niels

Fine tilbud! Jeg tror dog nok teltet er for lille til min 1,6 meter lange Zeiss…

Uha, uha! De okulartilbud er jo ikke dårlige! Jeg må vist hellere campere lidt længere væk fra dig i år, når vi ses til MAF Starparty!

Nej, spøg til side! Jeg håber vi kan gentage sidste års fabelagtige observation af M13 med min Zeiss og et 8mm Ethos. Det glemmer jeg sgu aldrig.

Thomas, Bornholm

nhaagh
              Deltager
                • Super Giant

Tommy: Jo det har du måske ret i men leverandøren har det som 2 selvstændige varer. Jeg vil overveje at samle det da det er bedst at ha’ sejlet med.

Thomas: Ja lad os håbe på godt vejr igen i år så vi kan få nogle gode kik.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Sæsontilbud og nyheder' er lukket for nye svar.