Reklamerne på sitet

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Reklamerne på sitet

• Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 11 måneder siden af jesper. This post has been viewed 134 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

shawn.soerensen
    Deltager
      • Moon

Hej.

Blot en forespørgsel… Hvem står for at opdatere sitets bannerreklamer? Jeg tænker især på f.eks. den med et protuberansteleskop på 60 mm hos Lyra til 6.995. Er det ikke snart et år eller mere siden det tilbud fandtes hos Lyra?

Skal man have fat i Lyra, eller er det en administrater på forumet her der skal ændre i bannerreklamerne?

(Håbede lidt på at tilbudet stadig kunne aktualiseres, for nu har jeg råd til det teleskop, dog kun til den tilbudspris der er adviseret hehe)

jesper
      Deltager
        • Neutron star

Det er da bare at kontakte Henrik (Lyra) og spørge om han vil leve op til sin egen annonce Evil%20Smile. Hæ hæ. Mener i øvrigt at han har fået et par af disse hjem, efter at Lunt har været en evighed om at levere.

k_holst
        Deltager
          • Nova

Det sjove er at administrator og annoncør er selv sammeLOL

2mas
          Deltager
            • Nova

Kim, mener du at der er lidt interesse konflikt

dave_gahan
              • Main Sequence

Jamen Meade/Astro har jo også deres eget forum så skal de andre da også 🙂

jesper
              Deltager
                • Neutron star

Jeg går helt ind for at drille Henrik Wink, men jeg synes nu nok han har bevist at der ikke er nogen interessekonflikt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Reklamerne på sitet' er lukket for nye svar.