registax

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? registax

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 10 måneder siden af mikael_joe. This post has been viewed 49 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

jakob1234
    Deltager
      • Nova

Hej alle!

Når jeg har kørt en video gennem registax, og giver den wavelets – kan jeg ikke gemme den video (med wavelets pålagt).

Nogen som kan forklare hvad jeg evt. gør galt?

mikael_joe
      Deltager
        • Super Nova

Registax bruger de frames fra videoen til at lave et enkelt samlet billede.

Dette billede kan du gemme.

jakob1234
        Deltager
          • Nova

ok, det var blot fordi jeg havde lavet en video hvor alle frames var alignet, og man kunne ane at der var aktivitet på de solpletter jeg havde filmet.

Det blev selvfølgeligt meget bedre når alle framesne stod perfekt alignet, og derfor tænkte jeg man måtte kunne give hele sin video wavelets Smile for at gøre videoen endnu bedre.

mikael_joe
          Deltager
            • Super Nova

En måde man kan gøre det på, er at splitte din video op i mindre stykker.

Derved kan man gøre batch process i registax hvor den så kører alle de videoer igennem med de indstillinger man lige har brugt.

Der kan man sige til den at den skal gemme et billede efter wavelets.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'registax' er lukket for nye svar.