Redigering af profil

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Redigering af profil

• Dette emne har 12 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 11 måneder siden af Erland. This post has been viewed 751 times
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

Mogens Zachariasen
    Deltager
      • Super Giant

Synes der er forsvundet nogle funktioner til redigering af profil.

Tænker på ændring af den faste underskrift og avatar.

Kommer de igen, eller er det bare mig som ikke kan finde dem ?

Forum gik i øvrigt ned 2 gange i dag da jeg var logget på og skulle lægge oplæg på, og finde ud af at redigere profil.

Mvh
      Mogens

Mogens.Bildsøe
      Deltager
        • Nova

Synes der er forsvundet nogle funktioner til redigering af profil.

Tænker på ændring af den faste underskrift og avatar.

Kommer de igen, eller er det bare mig som ikke kan finde dem ?

Nææh, de funktioner kan jeg heller ikke finde?

Hilsen Mogens B.

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Ja, det studsede jeg også over i går aftes. Jeg ville prøve at ændre “style”/“farve skema”, men kunne heller ikke finde det?

/Rudi B. Rasmussen

Torben Taustrup
          Admin
            • Neutron star

Hej folkens

Vi skal lige have set på funktionaliteten i brugeropsætning.

mvh
            Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

biberadm
            Admin
              • Main Sequence

Nu skulle signaturen være tilbage. Og ligeså Franks nyskabelse med de to farve-valg (light/dark).
              Signaturen er dog et nyt felt, så hvis du allerede har skrevet en signatur, kommer du nok til at gentage den i det nye felt, som du skulle kunne finde under

forum.astronomisk.dk/members/(dit-kontonavn)/profile/edit/

Dette er min nye signatur. xx

Mogens Zachariasen
              Deltager
                • Super Giant

Hej,

Fint at vi nu kan få signatur med igen.

MEN, hvis man allerede har en signatur fra den forrige version af forum, kan den ikke rettes eller slettes.

Hvis man udfylder felter med ny signatur, kommer der til at stå to signaturer under det indlæg man skriver.

Man kan ikke ikke rette eller slette den gamle signatur, og man kan heller ikke slette den nye.

Ville rette signaturen, (fra den forrige version af forum), på min Astro Optics profil, men kunne ikke.

Og den nye jeg lavede kunne ikke slettes, så jeg måtte bare skrive Mvh Mogens, (som nu står nederst) for at komme videre.

Kan det fixes ?

Mvh
                Mogens

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Jeg har givet besked om dette tidligere også, Mogens:
                  https://staging2.forum.astronomisk.dk/forums/topic/velkommen-til-staging2/#post-315546 (sidst, under pkt. 7)

Mvh,
                  Bjørn

biberadm
                  Admin
                    • Main Sequence

Fint at vi nu kan få signatur med igen.
                    MEN, hvis man allerede har en signatur fra den forrige version af forum, kan den ikke rettes eller slettes.
                    Hvis man udfylder felter med ny signatur, kommer der til at stå to signaturer under det indlæg man skriver.
                    Man kan ikke ikke rette eller slette den gamle signatur, og man kan heller ikke slette den nye.
                    Ville rette signaturen, (fra den forrige version af forum), på min Astro Optics profil, men kunne ikke.
                    Og den nye jeg lavede kunne ikke slettes, så jeg måtte bare skrive Mvh Mogens, (som nu står nederst) for at komme videre.
                    Kan det fixes ?

Hej Mogens.
                    Desværre ikke uden at vi skulle til at grave en masse data ud af den databasen og flytte det over i det nyt felt. Der er – som på staging2 – tale om et helt nyt felt. Hvis du skulle have uvurderlige formuleringer liggende i det gamle felt, som du ikke kan genskabe, må du sige til, og så kan vi nok finde det frem og flytte det over, men vi har ikke vurderet at ret mange overhovedet havde nået at få lavet en signatur, og de fleste vil nok kunne finde ud af at rekonstruere den på under et minut.
                    Forklaringen er, at signatur og andre profil-informationer nu gemmes et andet sted.
                    🙂
                    /j

Dette er min nye signatur. xx

Mogens Zachariasen
                    Deltager
                      • Super Giant

Hej biberadm,

Ok, ikke så vigtigt. Ville bare tilføje noget til listen over det jeg (Astro Optics) sælger, men det kan altså ikke lade sig gøre.

Men ville så gerne kunne slette den nye signatur som er lavet i dette nye forum, men det kan heller ikke lade sig gøre. Har også prøver med tomme mellemrums typer, men det går ikke.

Bjørn,
                      Ja kan nu se at du også har nævnt det.
                      Tror ikke at jeg har fulgt den tråd, så jeg har ikke set det.

Mvh
                      Mogens

Bjørn Sandåker
                      Deltager
                        • Neutron star

Og kan man ikke sige en god ting for ofte, så “Mvh” to gange gør ikke noget. 😉

Nej, jeg er enig i at det havde været flot at få den extra signaturen væk.

Mvh,
                        Bjørn

Rudi
                        Deltager
                          • Neutron star

Det lyder da helt skørt, at man pludselig har to signaturer :O

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
                          Deltager
                            • Neutron star

… og øv, jeg har kun een, jeg har endda lige rettet i signaturen 😉

/Rudi B. Rasmussen

Erland
                            Deltager
                              • Planet

jeg har også lige rettet min profil og hvis jeg kigger på gamle posts jeg har lavet, så er der også to signaturer…. øv

Erland Kruse Hansen
                              Meade Telescope ACF-SC 203/2000 LightSwitch 8 GoTo

ASTRONOMI FOR ALLE - En facebookgruppe for alle astronomiinteresserede!

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
                            • Emnet 'Redigering af profil' er lukket for nye svar.