Qcam8 på APOD

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Qcam8 på APOD

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af k_holst. This post has been viewed 484 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

jacobb
      • Nova

apod

Flot arbejde

Mvh

Jacob

k_holst
      Deltager
        • Nova

Hold da k… hvor er det flot!

Prøv at følge linket til fotografens hjemmeside, der er et stereo-billede af det samme – det er vildtShocked

k_holst2008-11-07 07:37:07

jacobb
          • Nova

Hejsa Kim

Han er aktiv både på QHY’s forum og CN så jeg har fulgt hans arbejde det sidste stykke tid

Ja på hans hjemmeside er der mange flotte billeder og han skulle vist være god til at lave “3d” billederne.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har dog aldrig kunnet få den slags til at virke, det må være mit stive, skeløjede blik der gør det

Mvh

JacobJacobb2008-11-07 07:43:54

k_holst
          Deltager
            • Nova

Den her er rimelig nem at se stereo-effekten på, fordi den har Cresent lige i midten, man kan forsøge at fokusere på.

-Næsen 25 cm. fra skærmen

-gør dig “skeløjet” -De to billeder kommer totalt ud af fokus og “forsøger” at nærme sig midten

-Du vil nu kunne se 4*Cresent -forsøg at ramme fokus på de 2 i midten

-Evt. ændre lidt på afstanden til skærmen

Lige pludselig rammer øjnene “stereo-fokus” og en hel ny verden går op for digClown
          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Qcam8 på APOD' er lukket for nye svar.