qcam5II/ascom

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR qcam5II/ascom

• Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 11 måneder siden af mgbomholt. This post has been viewed 46 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

mgbomholt
      • Planet

når jeg har installeret driverne til qcam 5II og Ascom version 6.0 sp1,kan jeg ikke vælge kamera.når jeg klikker på det rigtige kamera popper dette vindue op,og jeg kan ikke komme længere.er der nogen der ved hvad jeg har gjort forkert,og hvad jeg skal gøre?

mgbomholt
        • Planet

jeg kan ikke oploade billedet. men i det vindue der popper op står der INCOMPATIBLE DRIVER (ASCOM:ASCOM-QHY5II.CAMERA)

THIS 64 BIT CAPABLE DRIVER IS ONLY REGISTERED AS A 32 BIT COM DRIVER

PLEASE CONTACK THE AUTHOR AND REQUEST AN UPDATED INSTALLERmgbomholt2013-03-28 16:09:22

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Hej Bomholdt, har du taget driverne herfra ??? http://www.astroqcam.dk/ og hvis du gør som han beskriver, i en FDF fil kan du læse hvordan som du også får med i pakken så skulle der ikke være nogen problemer. Mit virkede første gang.

mvh Finn

mgbomholt
            • Planet

jeg har taget driverne derfra ,men måske skal jeg prøve at afinstalere programmet og instalere det igen.men tak for hjælpen finn

mgbomholt
              • Planet

kameraet virker nu,så nu kommer udfordringen med at få det til at guide min meade lx 90 montering som det primært skal bruges til

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'qcam5II/ascom' er lukket for nye svar.