Programmer, utstyr ressurser – diskusjon

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Programmer, utstyr ressurser – diskusjon

• Dette emne har 5 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 7 måneder siden af steenkh. This post has been viewed 157 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

I denne tråden kan man diskutere beskjeder fra tråden Programvare, utstyr og nettressurser. Det er delt opp slik i to tråder, fordi diskusjoner i den andre tråden gjør det lite oversiktlig der.

Så kritisér gjerne beskjeder her, kommentér eller meld fra om feil i opplysninger.

Hvis du har forslag til nye ting/tips er det best om du legger det inn selv (i den andre tråden), men hvis du ønsker det kan jeg godt legge det inn for deg der.

<font color="#0000ff">HUSK: Tips om programmer o.l. skal i den andre tråden.<br>          Diskusjoner skal i denne tråden.</font>

Mvh,
      Bjørn

Bjørn Sandåker
      Deltager
        • Neutron star

Den første beskjeden i tipstråden er nå oppdatert med alfabetisk indeks og emneindeks.

Mvh,
        Bjørn

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Indeksen i tipstråden er oppdatert. Vennligst si fra hvis det er feil i lenker, el.l.

Mvh,
          Bjørn

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Indeksene er oppdatert. Og fikset – jeg oppdaget at jeg hadde justert dem i kolonner med feil font på min skjerm! Det kom av at jeg en stund har brukt en større tekstfont når jeg leser nettaviser (man begynner å se dårlig…) Men nå ser indeksene mye bedre ut, i hvertfall på min skjerm. Smile

Så dere må si fra hvis dere oppdager slikt? Takk.

Mvh,
            Bjørn

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

Nebulosity har vi ikke skrevet noe om ennå. Etter hva folk sier så er det et bra og billig program. Er det noen av dere som tenke seg å skrive litt om det i tråden om Programvare, utstyr og nettressurser?

Skriv gjerne om andre programmer dere kjenner også, selvfølgelig!

Mvh,
              Bjørn

steenkh
              Deltager
                • Planet

Det er en meget nyttig tråd som jeg vil konsultere når jeg står og mangler noget.

Dog kunne jeg godt tænke mig nogle anmeldelser eller lidt flere kommentarer.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Programmer, utstyr ressurser – diskusjon' er lukket for nye svar.