Program ssøges.

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Program ssøges.

• Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 152 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

mejer
    Deltager
      • Super Nova

Hvis der er nogen der kender til et program, der kan levere klart vejr. Så står det højt på min ønskeseddel.

For hver gang, jeg har linet hele udstyret op. Så bliver det s…. galeme overskyet.

Mejer

max
        • Nova

Har selv søgt efter et program der kan linke til Hubble. Så ville man da være ude

over dette

problem.

VH. Max

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Tror du ikke det ville bli lang kø i det programmet da, Max? “Du har fått tildelt tid på Hubble den 20. november 2022 kl. 03.16 – 03.25.” Tongue

Mvh,
          Bjørn

max
            • Nova

Typisk !

Når man løser et problem så opstår der bare et nyt.

Ermm

VH. Max

Finn
            Deltager
              • Neutron star

NÆæ kære vender, kik først på Byvejret, og hvis efter en time det ikke passer, har de jo gjort hvad di kunne. Så er der kun det visuelle, og lidt erfaring der kan gøre udslaget. PÅ vore breddegrader kommer der såmregl vind ind fra vest, om det er tørt eller fugtigt kan man jo ikke stille så meget op med, Min erfaring er 2-3 timer efter solnedgang, da har man udkignet temp, forhoroldene, og så kan det godt blive en perfekt nat

tommyf
              Deltager
                • Neutron star

Det passer meget godt Finn, desværre giver det ikke meget tid til expo bagefter.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Program ssøges.' er lukket for nye svar.