• Dette emne har 6 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 9 måneder siden af astoft. This post has been viewed 865 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

astoft
    Deltager
      • Planet

Jeg synes, at mange profiler af medlemmerne er ret “spartanske”.

Mon man kunne oplyse lidt mere om sig selv, uden at det kommer med på alle indlæg.
      Jeg tænker dels på, at man skriver, hvad man hedder; men også at der var mulighed for at beskrive, hvilket udstyr man har rådighed over.

Jeg får egentlig ikke ret meget ud af at klikke på “profil”-linket, for det står jo ikke andet end det der fremgår af det indlæg, som man kan læse i forum.
      Forstår I hvad jeg mener?

Søren

Søren Toft - Virum
      EOS 200D, 1620mm f/9 Astro Physics eller 200mm f/5.6 Skywatcher AZ-GTI

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Hej Søren

Jeg synes også, at det er fint, at der er nogle relevante oplysninger om, hvad man fx. har af udstyr.

Desværre er der nogen, som ønsker at forblive anonyme, så ofte får man kun oplyst personens fornavn – og i andre tilfælde kun et alias..

Hvad synes du mom min signatur?

mvh
        Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

astoft
        Deltager
          • Planet

Ja din signatur er da flot.
          Hvordan skriver du “med småt”.
          og hvordan skrive du din hjemmesides adresse?
          Venligst

Søren Toft - Virum

Torben Taustrup
          Admin
            • Neutron star

Nu er det efterhånden længe siden, at jeg lavede signaturen, så jeg husker faktisk ikke, om jeg har ændret punktstørrelsen.

Jeg vil foreslå, at du prøver at skrive din, så vi kan se, om der siden starten er sket ændringer med den grafiske opsætning.

mvh
            Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

astoft
            Deltager
              • Planet

Hvis jeg skal svare på dette her i vores forum, så er der et lille T som hedder “font Size”
              {content}

Dette er font size 20

Men den mulighed er der ikke, når man skriver sin profil.
              Hedder det BBCodes?
              Kan man også bruge dem, når man skriver sin profil?

PS: Jeg har skrevet dette “lidt i blinde”
              indsendt det
              og så rettet i det efterfølgende

da jeg så hvordan det kom til at se ud.

PPS: Ja jeg er lidt af en Newbee på dette forum

PPPS: Findes der en vejledning til dette på det store www?
              Som I kan se, har jeg prøvet mig lidt frem for at få det til at virke her i forumet.
              Men først efter 8 rettelser.

Søren Toft - Virum

Torben Taustrup
              Admin
                • Neutron star

Hej Søren

Prøv lige at skrive et indlæg, så man kan se, om det jeg har skrevet i din profil kan ses.

mvh
                Torben

astoft
                Deltager
                  • Planet

Jeg rodede vist temmelig meget rundt med diverse koder.
                  Det endte med, at jeg blev smidt ud af forumet:
                  “Du er blevet blokeret af de globale indstillinger i WP sikkerhedssystemer. Webmaster”
                  ja ja. Det var sikkert rimeligt nok.
                  Jeg kan da komme på det igen nu her, så det er der nok ikke sket så meget ved.
                  Venligst
                  Søren

Søren Toft - Virum

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Profil' er lukket for nye svar.