Problem med *.ser filer

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Problem med *.ser filer

• Dette emne har 17 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 11 måneder siden af landbo. This post has been viewed 327 times
Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter

landbo
    Deltager
      • Nova

rudibr wrote: avi er jo blot en “container” og kan indeholde både komprimerede frames med tab, komprimerede uden tab osv osv. Se LINK.

Jeg gravede lidt i det for et stykke tid siden, og nåede frem til at Sharpcap’s avi’er ikke er tabsfri, det er min motivation for at bruge Firecapture.

Nu virker dit link så tilfældigt ikke Rudi, såååå …….

Men jeg er faktisk ret sikker på det er en rapand, mig bekendt indeholder “containeren” frames af BMP formatet når vi snakker astro! Men det er naturligvis rigtigt at “skraldespanden” kan indeholde alt muligt andet skrammel til andre formål.

Rudi
      Deltager
        • Neutron star

Og, vi kunne jo spørge forfatteren af Sharpcap

Jeg kan også hurtigt skrive et program der extraherer de enkelte frames, men det er jo nok nememre at spørge.

/Rudi B. Rasmussen

landbo
        Deltager
          • Nova

rudibr wrote: Og, vi kunne jo spørge forfatteren af Sharpcap

Jeg kan også hurtigt skrive et program der extraherer de enkelte frames, men det er jo nok nememre at spørge.

Det første kunne man da, og det sidste er vel en smule mere besværligt, selv hvis man evner disciplinen udi programmering.

Hvorfor ikke bare installerer http://www.videolan.org/vlc/ og tryk på <CTL> J når videoen afspilles, så kender man codex og Google kan uden tvivl fortælle en hwass det codex indeholder ???

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
        • Emnet 'Problem med *.ser filer' er lukket for nye svar.