Problem med qsi583/maxim dl

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Problem med qsi583/maxim dl

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 6 måneder siden af jacobb. This post has been viewed 32 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

jacobb
      • Nova

Hej alle kloge hoveder

Jeg har lige opdateret fw og drivere til/i mit qsi583 og troede alt var godt.

Hurtigere download mm lovede godt

Men så skulle jeg fokusere med focusmax der bruger maxims subframe og der gik det galt.

Den eksponerer fint og begynder download af billedet men så får jeg “error 2300” og der står “no camera”

Hvis jeg disconnecter kameraet og connecter igen så virker det som normalt igen altså indtil jeg prøver med subframe

Igen….

Lige pludselig står jeg med et kæmpe problem, jeg er jo afhængig af de subframes…

HJÆÆÆÆLP

michaelr
      Deltager
        • Super Giant

Hej Jacob

Jeg havde også lidt problemer med en opdatering, det var driverne der ikke var installeret rigtigt. Jeg vil tro, at du er nødt til at reinstallere driverne igen, men det skal så vidt jeg husker være i den helt rigtige rækkefølge, så du skal følge anvisningerne helt nøje. Håber det hjælper.

Vh

Michael

jacobb
          • Nova

Takker Michael

Det prøver jeg, men først prøver jeg lige med qsi’s 7.xxx beta software og drivere

Det var qsi’s support der forslog det

Kunne jo være det virkede

jacobb
            • Nova

Hej igen

Lige en god opdatering (for mig ihvertfald)

Efter at have installeret qsi’s beta 7.xxx software og drivere virker alt som det skal Thumbs%20Up

Tror faktisk også at Michaels forslag ville have virket men nu prøvede jeg det andet først og som i ved så skal man ikke pille ved noget hvis det virker…

Selvom det jo var det der gik galt i første omgang, jeg skulle jo liiige opdatere Embarrassed
          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Problem med qsi583/maxim dl' er lukket for nye svar.