Poverkabel

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Poverkabel

• Dette emne har 8 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 6 måneder siden af Finn. This post has been viewed 126 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej, er der nogen de ved hvor kan man købe et Pover cabel med det der cigaretstik i den anden ende, til en EQ6 pro. Har ledt efter dem men kan ikke finde noget

Anonym
        • Nova

Hei Finn !

Kan denne være noget mon tro ?

12V Cigarette Lighter Cable

With this cable you can connect many mounts (like EQ-6, Astro-5 with dual axis drive, Vixen GP / GP-DX, Celestron CAM, …), cooling fans and many other electric accessories to a standard power tank or a car using a cigarette lighter plug.

Item No. Short description Price – SEK incl. VAT
        12V 12V cable with cigarette lighter plug 199.-

Mvh Arne Martin

nive
        Deltager
          • Super Nova

Finn wrote: Hej, er der nogen de ved hvor kan man købe et Pover cabel med det der cigaretstik i den anden ende, til en EQ6 pro. Har ledt efter dem men kan ikke finde noget

Hej Finn Tongue

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Har vist en del liggende, skal lige se efter…

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Det må du meget gerne Tommy. Men jeg har lige været ude at købe nogle småting, så må vi se hvor meget jeg når at brænder af, ikke så god til at lodde. Og tak for linkene, det kan jo være de bliver aktuelle. Thumbs%20Up

tommyf
              Deltager
                • Neutron star

Jeg tager et af de bedre med, der er 5-6 stykker i skuffen, 12V cigarstik til DC.

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Det lyder dejligt Tommy, skal lige ud og låne en lodekolbe i aften, så skal jeg selv prøve om jeg kan sådan noget

vendelbo
                    • Asteroid

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Så lykkeds det for mig at lave et povercabel til min montering, det var da nemt nok Approve efter to forsøg lykkeds det mig. Embarrassed

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'Poverkabel' er lukket for nye svar.