Polarex 128

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Polarex 128

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år, 6 måneder siden af outlook. This post has been viewed 1070 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

outlook
    Deltager
      • Super Nova

En virkelig flot Polarex model 128 som ikke behøver service, men er lige til at stille op. Stativet har rigtig pæne ben, ligesom de øvrige dele også er i fremragende stand. Teleskopet har mest bare stået og set godt ud og som sådan ikke brugt meget. Komplet pakke med GEM montering, kuffert til tubus og søger, okularer, prisme diagonal, retvendeprisme, solprojektionssæt, dæksler, original engelsk vejledning m.m.

Prisidé 2.200 dkr eller kom med et seriøst bud. Dertil kommer evt. forsendelse.

Polarex1-2

Polarex3-2

Hilsen Leif,
      “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Vedhæftninger:

outlook
      Deltager
        • Super Nova

Man kan undre sig over den ringe interesse, når man ved at i USA går de som varmt brød til højere priser som her fra Dave Trott:

https://www.cloudynights.com/classifieds/item/181023-unitron-128/

Min er endda pænere på flere dele. Men her til lands er kundeunderlaget nok for ringe, men jeg giver den en uge mere og så ryger den til udlandet. Så en sidste chance for at få noget der rigtig pynter i stuen hos en heldig refraktor amatør.

Hilsen Leif,
        “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Heine Larsen
        Deltager
          • Asteroid

Jeg er interesseret i at købe til den til den pris du foreslår. Jeg kan også nås på heinela@ruc.dk

Hilsen
          Heine Larsen

outlook
          Deltager
            • Super Nova

SOLGT

Hilsen Leif,

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.