PM-funktion

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG PM-funktion

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 2 måneder siden af Frank Larsen. This post has been viewed 469 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Det nye forum har ikke en PM-funktion, så skal man sende en personlig meddelelse til et andet medlem, må man sende en mail. Det er ikke muligt, at slå andre medlemmers e-mailadresse op her på forum, så hvis man ikke kender den, må man bede om den.

Alternativt kan man stadigvæk bruge PM i det gamle Astro-Forum – dog kun i en periode, da det gamle forum jo lukker ned.

Mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Bjarne
      Moderator
        • Super Nova

Man kan anbringe email adressen i boxen med offentlige oplysninger. Jeg har opgivet min lidt mere sikre email end den hos google.

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Jeg vil på det kraftigste fraråde at man skriver sin e-mail i klar tekst her, eller andetsteds på internettet for den sags skyld. Der finder tusindvis af webcrawlere der trawler nettet for e-mail adresser som så bruges til at spamme, phishe osv osv

Så det er en skidt løsning.

/Rudi B. Rasmussen

Bjarne
          Moderator
            • Super Nova

De anvender næppe DMARC

Demystifying the DMARC Record

Hvad er meningen med et web-site felt, hvis den ikke kan ses af nogen?

For øvrigt, kan det offentlige felt ses af andre end medlemmer af astro-forum?

Rudi
            Deltager
              • Neutron star

>>For øvrigt, kan det offentlige felt ses af andre end medlemmer af astro-forum?<<

Jo, det har du ret i, har lige testet.

Så er jeg ikke så nervøs ved det aligevel 😉

/Rudi B. Rasmussen

Frank Larsen
              Moderator
                • Super Nova

Mulig løsning på PM problematikken.

Følgende BBpress plugin giver Messages der går member til member.

https://da.wordpress.org/plugins/bbp-messages/

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'PM-funktion' er lukket for nye svar.