Hej Michael! tak for input, har prøvet alle de tricks jeg kender, incl. at køre som administrator, men intet hjælper.
exe filen starter fint op og kører fint uden fejl meddelelser, den installerer blot ingenting på min harddisk. Den laver heller ikke en ekstra driver folder som der ellers er beskrevet at installations programmet skal lave, alt sammen uden at jeg modtager nogen fejl meddelelser.
Lige inden den skal til at skrive driveren til min harddisk spørger den om en destination, jeg angiver seletek mappen hvorefter den øjeblikkeligt afslutter installations processen…normalt tager det lige et øjeblik at skrive driveren ned på harddisken, her afslutter den blot iløbet af 1/1000 af et sekund, så det er her noget går galt i installations processen.
Jeg kan læse på internettet at jeg ikke er den eneste der gennem tiderne har haft problemer med Seletek driveren og diverse Windows systemer.
Får nok et svar fra Spanien imorgen, kan læse den arme programmør dernede er ved at få grå hår af microsoft.