PHP fotogalleri

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR PHP fotogalleri

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af Rudi. This post has been viewed 50 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Kender nogen her på forum, og kan anbefale, et godt php foto galleri?

Indtil videre har jeg bare smidt mine billeder her: http://www.b-rasmussen.dk/astro/ i kronologisk rækkefølge. Men det er temmelig uoverskueligt.

Jeg tænker på selv at lave et hvor man kan kategorisere, f.eks Solsystem, Deep Sky, og underkategorier, planeter , Månen og Solen hhv stjerner, nebulae, galakser osv osv. Samt en struktureret måde at angive udstyr, tid/sted, eksponering og noget fritekst.

Og ja, jeg kender selvfølgelig, og bruger astrobin, og kan og har også Googlet mig frem til flere.

/Rudi B. Rasmussen

Nicolaj
      Deltager
        • Giant

Hej Rudi

Hvad med at skifte til CMS system som fx WordPress? Det er gratis og smækfyldt med templates. Tusindevis er gratis og lige så mange fås til få $.

Har selv brugt WP i nogle år nu. Har p.t. små 10 sites kørende – bl.a. starworks.dk som jeg er ved at bygge op lige så stille.

Der findes plug-in til alt og herunder også utallige til billedvisning.

mvh

Nicolajnicolaj2015-10-26 16:28:13

Fordi lyset bevæger sig hurtigere end lyden så fremtræder mange mennesker kloge når du ser dem indtil du hører dem tale.

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Ja Nocolaj. Da jeg bruger one.com er WordPress jo oplagt.

/Rudi B. Rasmussen

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Jeg har nu forsøgt mig med WordPress, umiddelbart lever det op til mine krav, så jeg holder nok fast på det.

http://astronomi.b-rasmussen.dk

/Rudi B. Rasmussen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'PHP fotogalleri' er lukket for nye svar.