› Fora › ASTRO-FORUM › OFF TOPIC › Peter Madsen anholdt
- Dette emne har 23 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 6 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 1009 times
-
ForfatterIndlæg
-
21. august 2017 kl. 12:43 #163115
Torben TaustrupAdmin- Neutron star
Jeg tror, at du har ret Leif. Det er også de tanker jeg har gjort mig.
Sandheden kommer i små bidder, og forhåbentlig bliver Kim fundet.
TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.
23. august 2017 kl. 18:08 #163169
clauskafDeltager- Nova
Kan man nu konkludere at Madsens ubåder sunket? Det må være definitivt slut med den mands projekter, med mindre han evt. via en af sine raketter vil forlade denne jord. Hvordan kan han tillade sig at have en så usømmelig omgang med et lig, hvis det “bare” var en “ulykke”? Han har da igennem en årrække mistet al jordisk fornuft.
23. august 2017 kl. 18:46 #163171
lindhardDeltager- Super Nova
ClausKAF wrote: Kan man nu konkludere at Madsens ubåder sunket? Det må være definitivt slut med den mands projekter, med mindre han evt. via en af sine raketter vil forlade denne jord. Hvordan kan han tillade sig at have en så usømmelig omgang med et lig, hvis det “bare” var en “ulykke”? Han har da igennem en årrække mistet al jordisk fornuft.
Peter Madsen har altid ønsket at komme ud i rummet, nu kommer han nok snarere ind i rummet…
mvh
Lars23. august 2017 kl. 18:56 #163172
jonas.cDeltager- Super Giant
Man ska inte döma någon på förhand men Madsen har lyckats med mycket på väldigt kort tid i Ubåten.
Jag vill knappt tänka på hur Kim Wall behandlats sina sista timmar i livet – och efter.
Vila i frid Kim.
Nå, det var mina tankar. Jag avhåller mig från att skriva mer.
/Jonas23. august 2017 kl. 19:14 #163174
clauskafDeltager- Nova
Det er rigtigt at man ikke kan dømme på forhånd, men jeg har svært ved at se andre muligheder
25. august 2017 kl. 09:48 #163208
outlookDeltager- Super Nova
Lindhard wrote:
Kan man nu konkludere at Madsens ubåder sunket? Det må være definitivt slut med den mands projekter, med mindre han evt. via en af sine raketter vil forlade denne jord. Hvordan kan han tillade sig at have en så usømmelig omgang med et lig, hvis det “bare” var en “ulykke”? Han har da igennem en årrække mistet al jordisk fornuft.
Peter Madsen har altid ønsket at komme ud i rummet, nu kommer han nok snarere ind i rummet…
dybsindigt..
I øvrigt har sagen nu udviklet sig fra mystik over det bizarre til det direkte makabre. Endnu engang kan konstateres, at der ikke er langt fra genialitet til galskab. En evt. filmatisering vil jo blive en gyser, jeg ikke tror jeg har nerver til at se.
Hilsen Leif,
“When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting25. august 2017 kl. 10:22 #163212
skuteDeltager- Asteroid
Mine tanker kredser om hvad det er for en person der kunne partere en stadig varmt kvindelig som han havde dræbt enten med vilje eller ved et uheld, for så at optræde fattet og rolig da han blev fisket op af vandet.
Tror Peter har aldrig været genialt men har altid været psykopatisk.
Læste engang i en politi tidsskrift at ca 4% af en given lands befolkning er psykopater. I et land på Danmarks størrelse vil det så give ca. en kvart million, hvor det fleste er udadtil velfungerende mennesker.25. august 2017 kl. 18:33 #163226
outlookDeltager- Super Nova
Ja, når man nu har det ordsprog, så dækker det sikkert over psykopati. Det værste er bare, at psykopaterne ikke er klar over, at de er psykopater. Og velfungerende mennesker.., det er der sikkert nogle af deres bekendtskaber, der stiller spørgsmålstegn ved.
Jeg har fx kendskab til en, der virkede normal, men gerne ville overvåge alle via video, der var gæst i hans lejlighed. Et varmt venskab var udviklet i mellemtiden, men i det øjeblik, han ikke var enig med overvågningen, så var venskabet en saga uanset omkostningerne.
Om der så sammen var bestilt en billet til en fiskeferie i Mexico, så fik offeret lov til at rejse alene og betale for båden alene. Om venskabet fik en ende, ja, mon ikke! Og nej, det var ikke mig, der var offeret.
Hilsen Leif,
“When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting26. august 2017 kl. 17:22 #163256
Bjørn SandåkerDeltager- Neutron star
outlook wrote: Jeg har fx kendskab til en, der virkede normal, men gerne ville overvåge alle via video, der var gæst i hans lejlighed. Et varmt venskab var udviklet i mellemtiden, men i det øjeblik, han ikke var enig med overvågningen, så var venskabet en saga uanset omkostningerne.
Og du mener denne historien beskriver en typisk psykopat?
Muligt … Dog virker det ikke slik, selv om jeg er enig i at slik opførsel ikke er normalt. Jeg tenker at det lige godt kan være andre grunner til det specielle kravet om overvågning i hans eget hjem.
Mvh,
Bjørn -
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Peter Madsen anholdt' er lukket for nye svar.