Pelikanen og NGC7000

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Pelikanen og NGC7000

• Dette emne har 20 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af jesper. This post has been viewed 229 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

steffan
      • Giant

Hej jesper,

Super flot billede, det er imponerende at du på trods af de korte stints det giver mulighed for, alligevel får indsamlet nogle fotoner.

Det Canon 5d MKII kan meget passende få taget nogle flere billeder af dit modificerede 200mm Orion!!! Disse billeder kan du så blære dig med ovre i udstyrssektionen LOL

Mvh Steffan

jesper
      Deltager
        • Neutron star

Tak skal i have. Jeg er ked af at dit keyboard druknede Henning, men det falder desværre ind under force majeure, så du får ingen erstatning LOL.

michael.bertelsen
        Deltager
          • Nova

ClapThumbs%20Up…..tjaa JesperStarStarStarStarStar er hvad det bliver til, og 6 når de er farve på Smile “den er bare lige i skabet”- som altid fra din hånd.

Mvh

Michael

jacobb
            • Nova

SMUKT!

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

Veldig flott, Jesper! Clap

Jeg visste heller ikke at de to tåkene lå så nær hverandre. Widefield astrofoto er veien å gå, tror jeg, i kombinasjon med et høyoppløst kvalitetskamera. Sort-hvitt blir helt utrolig bra når det er gjort så bra som her.

Mvh,
              Bjørn

jesper
              Deltager
                • Neutron star

Endnu engang tak, til Michael, Jacob og Bjørn.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'Pelikanen og NGC7000' er lukket for nye svar.