Orø Vinter Star Party

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Orø Vinter Star Party

• Dette emne har 21 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 7 måneder siden af clauskaf. This post has been viewed 1589 times
Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter

astrojensen
    Deltager
      • Neutron star

Kunne man så ikke arrangere et vinterstjernetræf på Brorfelde? Eller måske et om foråret, sidst i marts, f.eks.?

Thomas, Bornholm

Anonym
        • Super Nova

Et vinterstjernetræf ved Brorfelde lyder rigtigt hyggeligt og ville måske også tiltrække andre voksne som børn, der bare gerne vil have et kig i et teleskop eller overvejer at købe et.

Og især et stjernetræf ved Brorfelde vil være let for mig at deltage i. Samtidig giver det mig muligheden for at medbringe min højskolesangbog, der uden skyggen af tvivl, vil bringe meget glæde og latter….og måske også lidt tinnitus…..

Hilsen Jan H.

spatzek
        Deltager
          • Super Giant

Kunne være en mulighed, men et evt. træf skal nok primært arrangeres af Brorfeldes organisation. Og så med de tilhørende astro-foreninger som “medløbere”. Men området er helt klart gearet til formålet. Schmidten vil helt sikkert være fedt at lege med for astro-fotografer og KAFs 12″ refraktor til de visuelle.

lindhard
          Deltager
            • Super Nova

Spatzek wrote: Kunne være en mulighed, men et evt. træf skal nok primært arrangeres af Brorfeldes organisation. Og så med de tilhørende astro-foreninger som “medløbere”. Men området er helt klart gearet til formålet. Schmidten vil helt sikkert være fedt at lege med for astro-fotografer og KAFs 12″ refraktor til de visuelle.

Fint. Jeg foreslår weeekenden 16. – 18. marts 2018 – det er nymåne den 17. marts (Kl. 14.14).

Lars, du kender dem i Brorfelde og klubberne derovre. Sætter du noget i gang?

mvh
            Lars

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Jeg er med!

Thomas, Bornholm

clauskaf
              Deltager
                • Nova

Vi har allerde nævnt det for folkene omkring Brorfelde, og de er ikke afvisende men….da det jo er et projekt som skal give overskud så….

Hilsen Claus

clauskaf
                Deltager
                  • Nova

Glemte lige: Brorfelde

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
                • Emnet 'Orø Vinter Star Party' er lukket for nye svar.