Oprydning på til salg annoncer ?

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Oprydning på til salg annoncer ?

• Dette emne har 26 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 2 måneder siden af Finn. This post has been viewed 569 times
Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Hej Bjarne

Det kan godt lade sig gøre at flytte dem til en anden folder – hvis det ikke lige var fordi, at de nu er slettet.

Du foreslår selv at lade dem udgå efter to måneder.

Man kan spørge sig selv om, hvor vigtigt det er at gemme gamle salgsannoncer…

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

bwinkler
      Deltager
        • Nova

Jeg kan ikke se at der er nogen der er slettet??

Hvilken dato benytter du?

Oprettelse af annoncen ?

Seneste rettelses dato?

Seneste svar dato?

Eller hvad???

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Hej Bjarne

Der er lavet en opdatering i køb-salg-mappen. Det er rigtigt, at der endnu ikke er slettet noget. Egentlig troede jeg, at der blev lavet en oprydning, men den vil så foregå om to måneder – hvis der ikke har været nogen aktivitet på de enkelte annoncer.

Der findes desværre ikke en funktion, som kan flytte annoncer i en ny mappe.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Anonym
            • Super Nova

Hej. Jeg ved da ikke hvor stort problemet er, men jeg synes faktisk at de fleste er gode til at afslutte deres ting med at skrive: “Solgt”!

Mvh.

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Problem eller ikke, men det vil da altid være en retningslignie for hvad der er blevet solgt, så kan man jo altid gå tilbage og se hvad der er solgt med rette ord. Måske ikke alle er enige i dette 🙂

Syntes som Bjarne W siger at det ville være godt med med en Mappe eller to.

Hvis Torben mener han er overbebyrderd med arbejde burde han jo nok vidergive det til andre.

Er der andre end Torben der Adminestrere dette forum ?????

mvh Finn

Torben Taustrup
              Admin
                • Neutron star

Hej Finn

Tak for din mening. Der er kun mig som administrerer forum.

Jeg har tidligere efterlyst medlemmernes mening om, hvad der skal ske med gamle køb- og salgsannoncer. Det var kun Rudi som reagerede. Derudover er der nu to – dig og Bjarne, som godt vil have de gamle annoncer gemt.

Den rungende tavshed fra de andre tolker jeg som et ok til at gøre, som der blev foreslået, altså at slette annoncer efter to måneder, hvis der ikke har været aktivitet omkring dem.

Den beslutning vil jeg nok holde fast ved set i lyset af den ringe interesse for at bevare dem. Er de virkelig så værdifulde?

Kan en pris, som noget er solgt til bruges af en interesseret køber som argument for at fastholde en pris på noget tilsvarende?

Er det ikke sælger som bestemmer, hvilken pris der skal sælges til i sidste ende?

mvh

Torben

PS! I dag har jeg været i gang med at rydde op i mine ting. Det er uhyggeligt så meget der kan smides ud – og jeg kommer aldrig til at savne det

Torben Taustrup2013-12-28 19:37:44

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Ok Torben

Den rungne tavshed skyles måske der kun er gået 8 dage fra Bjarne spugte om et meget lille problem, som nok kunne løses ret nemt.

Syntes du er ret hoven med dit svar, især over for Bjarne.

mvh Finn

holm
                  Deltager
                    • Super Giant

Jeg melder mig lige ind ( som én af dem som har været tavs omkring dette emne ).

Jeg er fuldstændig på bølgelængde med Torben’s forslag med at slette annoncer efter 2 mdr. – det synes helt rimelig i min optik..Flytning til anden mappe kunne også være ok, men hvis det er mega bøvlet…

OG har 110% samme synspunkt som Torben (eller kald det samme manglende forståelse) i forhold til hvad pokker der er så interessant i gamle salgs-annoncer..?

Nej, det er ikke en ski´interessant – det er derimod prisen her og nu, når du handler…BOM Holm2013-12-28 20:36:59

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Faer nok Holm, endelig et synspungt.

mvh Finn

holm
                      Deltager
                        • Super Giant

Finn, skulle lige ha’ Juleanden til at lette fra den lettere udspilet maveregion…

munkholm
                        Deltager
                          • Neutron star

Hvis de endeligt skal slettes, kan det så ikke blive eks. 3 mdr. Har selv solgt ting på forum som har haft en liggetid der er længere.

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

Finn
                          Deltager
                            • Neutron star

Okay Holm den Jule and ligger måske lidt tungt, også her.

Nej Bent der er ikke noget der skal slettes på et “offentligt” forum, det er jeg meget modstander af.

mvh Finn

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
                          • Emnet 'Oprydning på til salg annoncer ?' er lukket for nye svar.