Opfordring

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Opfordring

• Dette emne har 45 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af Finn. This post has been viewed 1330 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 46 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Pinch Finn, så lang er jeg ski heller ikk, det er nok mere mine bredde skuldre og kraftige overarme der bliver et problem…LOL

Finn
      Deltager
        • Neutron star

Nå ja, kan godt huske nu, så var det nok dine brede skuldre jeg ikke kunne sove for, jeg er jo vant til at ligge i små arme, .Men var der så ikke noget med du også snorkede Thumbs%20Up

tommyf
        Deltager
          • Neutron star

Det siger konen, men det tror jeg ikke på Approve Skal dog lige køre ideen gennem hinde også da vi vist nok skulle noget den weekend 🙂

rigo
          Deltager
            • Super Nova

Så er det kun få dage til Finn’s obs besøg/teknink dag. der ikke fler der skal besøge Finn ?????

k_holst
            Deltager
              • Nova

ØHH! – Jeg skal lige have styr på datoen! Jeg havde opfattelsen af at det skulle være på næste lørdag d 14.

Anonym
                • Super Nova

Kære Finn og alle jer andre.

Jeg har også forstået, at det er lørdag den 14. det drejer sig, og jeg kommer hvis det er muligt for mig. Så Finn – vi skal lige have dig til at slå helt fast hvornår det er, så der ikke opstår misforståelser.

En lille opfording: Ville det ikke være en god ide at lave lidt køb og salg samtidigt? Står vi ikke altid og mangler en dims samtidig med at vi har noget i overskud. Jeg tager i hvertfald en lille kuffert med, indeholdende lidt overskud!

Mvh.

Johannes

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Jo Kim, det blev lavet om til lørdag den 14-03, men der jo heller ikke så lang tid til. Hvis der er nogle af jer der har noget astrogrej som de vil sælge eller bytte med så tag det med, det kunne jo være der lige var en der skulle bruge nogle smådele eller andet, hvis i har. Thumbs%20Up

Finn
                  Deltager
                    • Neutron star

Der var du godt nok hurtig Johannes Clap

rigo
                    Deltager
                      • Super Nova

yep lørdag den 14-03 Thumbs%20Up

lars
                        • Planet

Jeg er med den 14. Desværre skal “hejmmestyret” på arbejde den weekend så hun må have oplevelsen tilgode.

Anonym
                          • Super Nova

Hej Finn.

Jamen vi er skam hurtige her i Jylland. Det ved du jo godt Finn. Både til at finde hullerne mellem skyerne og til at blæse de resterende ind over Fyn, så vi får klart vejr herovre. Så det er jo helt som det skal være hehe! Jeg har hørt, at den eneste grund til at nogle fynboer køber så store og så lange kikkerter, er at de tror, de så kan stikke røret op over skyerne.

Mvh.

ksondergard
                          Deltager
                            • Giant

Jamen, det var en god ide med lidt stumpe-salg. Jeg har vist en enkelt del eller to som jeg ikke har brug for længere.

Vi ses den 14-03-2009.

KSondergard2009-03-05 15:35:19

hoest
                            Deltager
                              • Nova

Hej Finn
                              Hvad tid er det den 14-3 og jeg kunne også godt tænke mig en adresse den kan du jo sende i beskeder

Finn
                              Deltager
                                • Neutron star

Ja tidspunktet ?? Jeg ville regne med omkring kl 19:00.

Jeg kan også se ud af vejrudsigten at det nok ikke bliver særligt godt vejr her på fyn, hvis vi da kan stole på DMI. Så det bliver nok til en god snak og lidt udveksling af erfaringer og udstyr, og som før omtalt, af Johannes, husk at tage de dimser med som i ikke har brug for, enten man vil sælge, eller vil bytte med, det kunne jo være at der var en som manglede et og andet. Thumbs%20Up

hoest
                                Deltager
                                  • Nova

Hej Finn
                                  Det er bare fjong med kl 1900 jeg går mine gemmer igennem efter ting jeg ikke bruger mere og tager det med

Høst2009-03-11 21:33:03

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 46 i alt)
                                • Emnet 'Opfordring' er lukket for nye svar.