Opfordring

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Opfordring

• Dette emne har 45 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af Finn. This post has been viewed 1329 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 46 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Jeg er de seneste par dage blevet opfordret til at vise mit lille OBS, (eller skulle hellere sige mit lille skur) frem til offentlig beskuelse. Og det gør jeg gladeligt, Torsdag den 12-03-09 kl 19-00. Så Fynboer, Jyder og dem der over fra Angry er velkomne. Har da et par sovepladser hvis det skulle knibe især dem der kommer fra Angry af, hvis i forstår Thumbs%20Up Så et lille billed af hvad der venter jer.

k_holst
      Deltager
        • Nova

Jeg kommerSmile (er du ikke overrasket?)

ksondergard
        Deltager
          • Giant

Nøøjjj skal skal lige spørge over- om jeg må tage turen fra til Fyns land, men jeg behøver ikke overnattening, da jeg overnatter hos mine forældre i OD…

Men først skal “she-who-MUST-be-obeyed” give lov!

KSondergard2009-02-26 13:18:46

ksondergard
          Deltager
            • Giant

ØØhh torsdag, det er en rigtig dårlig dag for mig, er der nogen planer for at flytte træffet ti evt. fredag eller lørdag?

Det forlyder nemlig til at, jeg kan få lov til at komme ud og lege i weekenden 13, 14 og 15 marts. Så hvis det bliver i weekenden fremfor torsdag, så kommer jeg og ser dit nye observatorium.

KSondergard2009-02-26 20:42:51

rigo
            Deltager
              • Super Nova

Finn og jeg har snakket om Fredag eller Lørdag… Så i må meget gerne sige hvilken dag i kan eller ikke kan.

Du kan sove hos mig også Kent, du komme nok sent hjem og så sover de gammle jo

KAN ADMIN (JEPPE) ikke flytte denne tråd til ASTROTRAFF , det er jo Finn der klokker i det 🙂

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

http://www.rigorigo.dk wrote: KAN ADMIN (JEPPE) ikke flytte denne tråd til ASTROTRAFF , det er jo Finn der klokker i det 🙂

Sagtens, den er flyttet nu. Jeg er i øvrigt fascineret af, at du går ud fra, at jeg selvfølgelig ser en kommentar til mig midt i en tråd Smile

rigo
                Deltager
                  • Super Nova

Du ser jo alt Jeppe Winkhttp://www.rigorigo.dk2009-02-27 16:45:43

ksondergard
                  Deltager
                    • Giant

Jeppe, alias: det altseende øje

Rigo: Det kunne måske være en god ide at tage soveposen med, og så overnatte hos dig den nat. Det kan vi lige aftale senere.

Finn: Kan fredag, kommer dog ikke afsted fra Kbh før klokken 16:00 tidligst, kan hele lørdag.KSondergard2009-02-27 20:15:22

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Det gør vi så bare, laver det om til Lørdag den 14-03-09.Thumbs%20Up

Men men Kent, da jeg lagde det om hverdagen, var det med et formål, nemlig at sutere det Censored fra. Wink

rigo
                      Deltager
                        • Super Nova

Hvaså! er det kun KENT, FINN, KIM, RIGO der møder om til Finns lille OBS. party på lørdag ???? http://www.rigorigo.dk2009-03-01 19:20:30

hoest
                        Deltager
                          • Nova

Hej Finn
                          har du noget imod at jeg osse kommer en tur til Assens den 14-3

Finn
                          Deltager
                            • Neutron star

Nej Henning, du er så hjertelig velkommen, selvfølgelig Clap

Kommer du på din MC, så skal jeg altsår have en tur Thumbs%20Up

Finn2009-03-01 19:56:01

tommyf
                            Deltager
                              • Neutron star

Tror da også jeg vil køre forbi, kan være jeg gerne vil overnatte, der er jo et stykke vej, hvis arbejde og vejret ellers tillader.

Finn
                              Deltager
                                • Neutron star

Det er du velkommen til TommyF, skal lige have forlænget mine gæstesenge . Men ingen problemer i det Wink

rigo
                                Deltager
                                  • Super Nova

Nåå nu er det ved at ske noget… I kan da snakke sammen om at køre sammen jer fra Øen vi gerne vil sælge fra DK Big%20smile

Kim, Finn og mig, kørte sammen sidst, det bliver jo noget billiger
                                Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 46 i alt)
                                • Emnet 'Opfordring' er lukket for nye svar.