opdeling af astrofoto i emner

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG opdeling af astrofoto i emner

• Dette emne har 25 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 10 måneder siden af slindemann. This post has been viewed 369 times
Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter

jesper
    Deltager
      • Neutron star

Jeg tror heller ikke der er nogen der har snydt, det er jo gode folk herinde. Men man kommer ikke uden om at enhver afstemning bliver tvivlsom når det er så let at snyde. Nu er det jo ikke grundloven vi skal stemme om, så det går nok, men det er alligevel lidt ærgeligt. Hvis Steffen kan checke brugernavnene vil det da være fint.

Evil%20Smile Evil%20Smile Gid jeg have holdt min mund, og så stemt 7-8 gange på det jeg ville have. Evil%20Smile Evil%20Smile

joergen.k
      Deltager
        • Nova

der er noget galt, jeg prøvede i går fra min bærbar der kunne jeg ikke stemme igen, men i dag på min stationær som jeg oprindeligt stemte på kan jeg igen”dog uden at have gjort det”Thumbs%20Down

så er afstemningen jo ikke noget værd?

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Nogle forumbrugere har flere brugernavn også, så der er fremdeles muligheder for at snyde om man vil.

Jeg er enig med Jesper i at man ikke bør lægge for stor vægt på slike afstemninger. Folk har en tendens til at blive påvirket af hvad andre har stemt og af kommentarer i tråden, sympatier og antipatier med forslagsstilleren eller andre debattanter der ytrer sig.

Mvh,
          Bjørn

joergen.k
          Deltager
            • Nova

medlemmerne er nu voksne nok til at danne sin egen mening,spørgsmålet er om der kan snydes?

las
            Deltager
              • Nova

Ja i har ret, det er jo ikke grundloven vi stemmer om. Men det er stadig ærgeligt hvis nogen kunne finde på at snyde. Men det håber og tror jeg heller ikke.

Jesper jeg troede du havde stemt 7-8 gange Big%20smile

Jeg kan godt se det smarte i flere brugernavne, så kan man da altid svare sig selv hvis ingen andre gider 🙂 men ellers….

jeppe
              Deltager
                • Super Giant

Jesper wrote: Der er noget galt med afstemningssystemet. Jeg har stemt, men jeg er nu logget ind fra en anden computer, og jeg har nu mulighed for at stemme igen!!! jeg har naturligvis ikke tænkt mig at gøre det, men det ødelægger jo sådan en afstemning hvis man kan stemme flere gange.

Hej Jesper,

Prøv at se, om du rent faktisk kan få lov til at stemme. Mig bekendt sker valideringen først, når man stemmer. Det andet er blot en cookie.

jesper
                Deltager
                  • Neutron star

Hej Jeppe,

Du har fuldstændig ret , jeg fik ikke lov til at stemme anden gang. Det var jo en god nyhed Thumbs%20Up.

joergen.k
                  Deltager
                    • Nova

nej nu har du jo stemt 8 gangeLOL jeppe har fulkommen retThumbs%20Up

jesper
                    Deltager
                      • Neutron star

jørgen k wrote: nej nu har du jo stemt 8 gangeLOL jeppe har fulkommen retThumbs%20Up

Pokkers også … Afsløret … LOL

jeppe
                      Deltager
                        • Super Giant

LOL

slindemann
                          • Asteroid

Jeg lukke denne tråd for nu og så ser vi på diskussionen og tager stilling i løbet af Påsken.

Og forresten hav en god en af dem,

Steffen

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
                        • Emnet 'opdeling af astrofoto i emner' er lukket for nye svar.