las er kommet med et forslag om at opdele astrofoto i flere for bl.a. at kunne give plads til mindre aktive emner som planeter og sub-lunare emner.
Der er altid en fare for at ting så drukner i en træstrukture og man kommer til at poste forkerte steder. Men da jeg også godt kan se at man måske har en smallere interesse for bestemte emner, syntes jeg en afstemning er på plads. Så resten af denne månede er der åbne for diskussion og afstemning.
Hvad sker med de eksisterende beskeder i “sub-lunare” tråder – skal de flyttes til en evt. undergruppe, eller forblive der de er nu? Hvis de skal flyttes til undergruppen, hvem skal gøre det? (Det er 92 sider at browse igennem …) Bjørn T. Jønsson2011-03-20 02:19:53
jeg vil ikke til at begynde at flytte rundt med allerede oprettede emner. Det er mere ment som en service til at ikke så aktive emner drukner i dso 🙂 Og rigtigt sub-lunare emner er et hjemmestrikket ord med henvisning til ting som sker inden for jordens atmosfære (http://da.wikipedia.org/wiki/Jordens_atmosf%C3%A6re) og det er måske et bedre navn at bruge.
Hvis ikke de allerede oprettede emner bliver flyttet til nyt sted så må man søge flere steder i fremtiden. Det høres rodede ud. Da er det bedre at have det samlet, slik det er nu.
Der er noget galt med afstemningssystemet. Jeg har stemt, men jeg er nu logget ind fra en anden computer, og jeg har nu mulighed for at stemme igen!!! jeg har naturligvis ikke tænkt mig at gøre det, men det ødelægger jo sådan en afstemning hvis man kan stemme flere gange.
Men man skal da stadig være logget ind for at stemme, så burde man da kunne se hvem der har stemt og om der er blevet stemt mere end en gang af nogle!
Det er bare ærgeligt hvis en simpel afstemning skal udføres top proffesionelt for at udelukke snyd, men sådan er det vel efterhånden…
Og ja systemet burde nok laves om så det er brugernavnet der afgør hvor mange gange der kan stemmes. Jeg håber ikke der er nogle, på nogen af siderne, der har snydt!