Opdatere synscan hjælp.

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TELESKOPER OG MONTERINGER Opdatere synscan hjælp.

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år siden af michael1987dk. This post has been viewed 680 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

michael1987dk
      • Main Sequence

Hej Folkens. Jeg har et problem med at kunne opdatere min Synscan hc.

Jeg kan sagtens finde den og oprette forbindelse men kan ikke overføre data til den.

Er der en venlig sjæl som kan gøre det for mig?

Mvh. Michael.Michael1987dk2017-02-15 16:14:56

stjernekigger
      Deltager
        • Asteroid

Hej Michael.

Jeg er ingen expert, men det lykkedes mig at opdatere firmware på min SynScan håndkontrol.

1. Mens der ikke er power på, trykker du samtiddig på 0 og 8, så sætter du stikket (med strøm) i håndkontrollen.

2. Du skal også have stikket i mellem hc og din pc.

3. På PC’en skal du have hentet din nye firmware og du skal have et program til at opdatere firmware med (jeg hentede begge dele her: http://www.skywatcher.com/download/software/azeq-firmware/ )

4. Så starter du dette firmware uploader program, og klikker på knappen “H.C. Version” så vil den forsøge at skabe kontakt. Endelig vælger du hvilken firmware du ønsker at oploade.

Jeg håber det virker for dig.

MVH

Steen

michael1987dk
          • Main Sequence

Hej Steen. Jeg har prøvet hele møllen der. Men kan stadig ikke få den til at opdatere jeg er ved at tro der er noget galt med min computer.

Jeg kan nå der til hvor jeg skal vælge hvilken data jeg skal overføre og så melder den fejl.

Mvh. Michael

michael1987dk
            • Main Sequence

Ved ikke lige hvad jeg fik rodet i men den er blevet opdateret nu jahuuu.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Opdatere synscan hjælp.' er lukket for nye svar.