Observatorium

Fora ASTRO-FORUM ATM – BYGGEPROJEKTER Observatorium

• Dette emne har 21 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af 2mas. This post has been viewed 414 times
Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter

leoras
    Deltager
      • Super Giant

Kender det man vil gerne være færdig så man kan komme igang igen, dog kan man sige at ihvertfald her har vejret ikke været til stjernekikkeri

2mas
      Deltager
        • Nova

Det må man sige. Men så kunne jeg jo bruge tiden på at indrette OBS’et, og gøre det lækkert. Der mangler stadig en stripperstang og lædersofaer 😉

leoras
        Deltager
          • Super Giant

Så fik jeg samlet skyshedpod

Dog vil jeg sige at der var lidt problemer med at få dem til at passe sammen flere steder men det lykkedes og nu ser jeg bare frem til at få min pier, benene fylder lidt rigeligt, men mere plads end jeg havde regnet med, trods jeg kendte mål osv.Leoras2015-10-20 19:18:01

pur
          Deltager
            • Giant

Det ser rigtig godt ud Billedet virker dog ikke her på siden, men så det på din FB.

Vh

Henrik

leoras
            Deltager
              • Super Giant

Kan godt se der kun er et underligt billed ikon, jeg ved ikke hvad jeg gør forkert, men tak glæder mig til at komme seriøst igang med billeder osv

Leoras2015-10-20 19:42:36

astrojensen
              Deltager
                • Neutron star

2mas wrote: Det må man sige. Men så kunne jeg jo bruge tiden på at indrette OBS’et, og gøre det lækkert. Der mangler stadig en stripperstang og lædersofaer 😉

Den ultimative man-cave… Glem ikke minibaren og jacuzzi’en.

Thomas, Bornholm

2mas
                Deltager
                  • Nova

Selvf Thomas. Man skal jo ha det hyggeligt, når udstyret står og snurre

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
                • Emnet 'Observatorium' er lukket for nye svar.