Observatoriebyggeri på Thurø

Fora ASTRO-FORUM ATM – BYGGEPROJEKTER Observatoriebyggeri på Thurø

• Dette emne har 34 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 5 måneder siden af alan. This post has been viewed 2433 times
Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Okay, den ser nu også ret godt ud, kunne måske være man lige skulle kikke forbi en dag man var på disse kanter ???

mvh Finn

alan
      Deltager
        • Super Giant

Hej Finn

Du skal være så velkommen, hvis du sender mig en “besked” så får du mit telefonnummer.

mvh Alan

alan
        Deltager
          • Super Giant

Der er måske den forkerte emnegruppe, men jeg har nu haft PHD kørende i 20 minutter. Min graf ser sådan ud:

Er det godt nok til foto, jeg har lavet opsætningen med et kompas og en digital vinkelmåler.

Mvh Alan

viggo.t
          Deltager
            • Super Giant

Hej Alan.

Det var et meget interessant foredrag du holdt På MAF Starpartyet. Kuplen passer fint på terassen Og vælg dog en farve der passer dig bedst. Bare den ikke bliver mørk. Masser af lækre detaljer du diskede op med på MAF. Tak skal du have.

Og tillykke med first light. Det ser rigtig godt ud set fra min stol. Men der er experter “out there” som kan sige mere om den end jeg kan.

Prøv at se på statuslinjen under guidning. Her vil du se hvordan og hvor længe korrektionen forløber og på den måde få et indtryk af drift i dec og om drevet er lige på grænsen af hvad PhD kan klare.

mvh Viggo

alan
            Deltager
              • Super Giant

Jeg har købt domænet

http://www.taifun-obs.dk

Opdatering på projektet sker løbende, pt. arbejder jeg med motorstyringen til domen. Måske generalprøve i aften.

Alan

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
            • Emnet 'Observatoriebyggeri på Thurø' er lukket for nye svar.