Nytt Forums medlem

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Nytt Forums medlem

• Dette emne har 7 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 229 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

grete
      • Moon

Hei Allle Sammen Smile

Ville bare introdusere meg selv, som absolutt nybegynner å søster til arne MartinBig%20smile

Har netopp fått i hus mitt nye teleskop som ble hentet i DanmarkClap et:

Sky Watcher 130 az SynScan. (råd i fra Arne) Gleder meg veldig til å lære (stakkars Arne) blir nok mye mas på ham i tiden fremover, men hva har man brødre til Wink

mvh Grete

Anonym
        • Nova

Hei søster og velkommen til et flott forum Hug

Her er ingen spørsmål for “dumme” og kan noen hjelpe så gjør de det her !

Og det er bare å mase, jeg skal gjøre mitt beste Wink

Mvh Arne Martin

Arne Martin2009-05-29 11:11:54

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Hei Grete og takk for sist! Velkommen hit til forumet og grattis med nytt teleskop! Håper du får mye nytte av det.

Mvh,
          Bjørn

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Hej søster Grete,

Velkommen til Smile

dk01888
            Deltager
              • Planet

Hej Grete,

Velkommen til og tillykke med dit synscan teleskop. Jeg har selv købt præcist det samme, jeg har dog ikke været så flittig endnu, kun brugt det et par gange og er også på absolut begynder niveau. Men teleskopet ser lovede ud for os begyndere, så fortæl endelig om dine erfaringer.

Mvh, Lars

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Ja velkommen til, og jeg er sikker på du bliver glad for dit nye teleskop. Dejligt at vi endelig for lidt flere piger 😉

Og som Arne siger, så findes der ikke dumme spørgsmål – kun dumme svar Geek

grete
                  • Moon

Hei Alle

Takk for en veldig hyggelig velkomstSmile. Har netopp vært ute å handlet kabel slik at jeg kan koble min laptop til teleskopet mitt + en my astro bok ” Astronomi en veiviser til universet”

Det er så uendelig masse å sette seg inn i ( som å lese bruksanvisninger) Thumbs%20Up , men jeg får ta en ting av gangen ( å glede seg til høsten)Tongue

Hei Bjørn takk for sist! jeg blir nok å stille mange rare sprøsmål her etterhvert.

tommyf
                  Deltager
                    • Neutron star

Og velkommen fra mig også, rigtigt, der er meget at lære, men det er også rigtigt sjovt samtidigt Thumbs%20Up

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'Nytt Forums medlem' er lukket for nye svar.