Hej igen allesammen. Der er sket det at jeg er ved at flytte ind i mit observatorium , pieren er støbt i dag der er strøm og internet,jeg mangler kun en stol til at sidde på men det løser sig nok.Jeg kunne godt tænke mig at der nogen derude der har ideer til et navn.
Og en seng Henning 🙂 Det ser godt ud det du har lavet. Men den pier er den ikke lidt tynd at se på, tror den kommer til at vibrere når du smider TOAen på ????? Måtte selv lave min om da den viste sig at være for svag, den var ca 130mm i diameter, og 1200mm over jorden, men slet ikke kraftig nok.
Hej Finn jeg tror den holder 160mm i diameter med en 100mm x 3mm i rørtykkelse inden i så arme dem der skal fjerne det endgang.Der er brugt ca 0,5 m beton Det store rør er 1500mm x 400 så det er 900mm i jorden.
Høst wrote: Hej Finn jeg tror den holder 160mm i diameter med en 100mm x 3mm i rørtykkelse inden i så arme dem der skal fjerne det endgang.Der er brugt ca 0,5 m beton Det store rør er 1500mm x 400 så det er 900mm i jorden.
Arme dem siger du. Jeg har et fundament der vejer 7,5 tons. Jeg siger bare arme DEM
Hej Gert De er købt i Bygma Viby sj. egentlig er det til ophængte porte men de fungerer osse modsat, Hjulene er små rulleskøjter med 4 ruller på hver ,som kan bære 110 kg stykket. Systemet hedder Roll-lock,og fås i en del forskellige kvaliteter.