Nyt medlem fra Fyn

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Nyt medlem fra Fyn

• Dette emne har 88 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 1 måned siden af helge. This post has been viewed 2437 times
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 89 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

KL 18 på Lørdag gutter (husk at bruge indgang over ved obs. så den lille Mira ikke kan høre os når hun skal sove, mest ved hjem pakkke sammen. Tag lidt udstyr med, så der er lidt at snakke om…

KIM

FINN

LARS

RIGO

MORTEN

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Tjae det kunne være hyggeligt at deltage, men har desværre ikke muligheden for det. Måske jeg må komme forbi en anden gang?

rigo
        Deltager
          • Super Nova

Det er du da velkommen til MS

Finn
          Deltager
            • Neutron star

Jo, Rigo, dette hjemme bag Embarrassed Det kan da godt være at Michael vil have noget frisk, han er jo en slikmund, det er jo eftrhånden 8 dage gammelt, såååå Og 3 litter Cacoe mællk ville nok også lokke Michael til Wink

rigo
            Deltager
              • Super Nova

hehe FINN, får lige se om hun får tid til hjemmebag, hun opholder sig en del hos sin søster, da hun skal føde very soon, og har det lidt halvdårlige fortiden søster.

MS. kan da spørg Kent om de skulle tag turen sammen

Finn
              Deltager
                • Neutron star

Er ikke så intreseret i Kent, da han skygger så meget når han står op,LOL

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

MS, er lidt nemmere at gemme Thumbs%20Up

ksondergard
                  Deltager
                    • Giant

Føj, hvor kunne jeg godt bruge en tur til Fyn…MEN jeg har desværre vagt fra i morgen til mandag den 26. jan SHIT!!!

Jeg ville ellers gerne skygge lidt for Finn

Jeg tror dog ikke MS vil køre med mig, da jeg faldt i søvn sidst da vi kørte hjem fra MAF i hans bil Jeg var sgu bare såååå mega træt, UNDSKYLD MS KSondergard2009-01-15 21:43:38

Finn
                    Deltager
                      • Neutron star

Vi kan jo splejses om overfarten, så det ikke er så dyrt. Det med at MS skulle med, “” var jo; vi slipper (måske en stavefejl ) ham ikke før, at vi har vredet alt ud af ham, Måske ikke så bogstavligt, da han er en lile fyr, Såååå Tør i at komme?? Tongue

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

For besøg her i denne weekend, ellers var det meget fristende at smutte forbi.

Finn
                        Deltager
                          • Neutron star

Tommy,Kent

og Michael, vi har altid dørene stående åbne, til jer, også hvis i skulle få denne fantastiske ide at i vil vælte fyn på en gang, der er vi fynboer bare parateHug

Finn
                          Deltager
                            • Neutron star

Kan da lige få KIm Holst ned at se, på forsamlingshuset, om det er noget, så ville der være overnatningsmuglighedr,. og kaffe og rundstykker om morgenen. Men hvis det skal være der, skal i ud ret hurtigt, da vi skal have forsamlingshuset renoveret i de tidlige foråsmåneder. Kunne være meget sjovt Thumbs%20Up

Finn
                            Deltager
                              • Neutron star

Tommy kender jo alt til vore mørke himmel, her på vestfyn Clap

mstauning
                              Deltager
                                • Black Hole

Desværre kan jeg ikke i denne weekend, der er 4 famile medlemmer der har fødseldag så det er fra fest til fest ! Men Kent og Tommy, vi må da kunne finde ud af at tage der over i ny og næ.

tommyf
                                Deltager
                                  • Neutron star

Aftale, vi tager en tur snart, har også besøg i denne weekend, så i tilfælde af klar himmel er det altanen der må tage slæbet, igen.

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 89 i alt)
                                • Emnet 'Nyt medlem fra Fyn' er lukket for nye svar.