KL 18 på Lørdag gutter (husk at bruge indgang over ved obs. så den lille Mira ikke kan høre os når hun skal sove, mest ved hjem pakkke sammen. Tag lidt udstyr med, så der er lidt at snakke om…
Jo, Rigo, dette hjemme bag Det kan da godt være at Michael vil have noget frisk, han er jo en slikmund, det er jo eftrhånden 8 dage gammelt, såååå Og 3 litter Cacoe mællk ville nok også lokke Michael til
hehe FINN, får lige se om hun får tid til hjemmebag, hun opholder sig en del hos sin søster, da hun skal føde very soon, og har det lidt halvdårlige fortiden søster.
MS. kan da spørg Kent om de skulle tag turen sammen
Føj, hvor kunne jeg godt bruge en tur til Fyn…MEN jeg har desværre vagt fra i morgen til mandag den 26. jan SHIT!!!
Jeg ville ellers gerne skygge lidt for Finn
Jeg tror dog ikke MS vil køre med mig, da jeg faldt i søvn sidst da vi kørte hjem fra MAF i hans bil Jeg var sgu bare såååå mega træt, UNDSKYLD MS KSondergard2009-01-15 21:43:38
Vi kan jo splejses om overfarten, så det ikke er så dyrt. Det med at MS skulle med, “” var jo; vi slipper (måske en stavefejl ) ham ikke før, at vi har vredet alt ud af ham, Måske ikke så bogstavligt, da han er en lile fyr, Såååå Tør i at komme??
og Michael, vi har altid dørene stående åbne, til jer, også hvis i skulle få denne fantastiske ide at i vil vælte fyn på en gang, der er vi fynboer bare parate
Kan da lige få KIm Holst ned at se, på forsamlingshuset, om det er noget, så ville der være overnatningsmuglighedr,. og kaffe og rundstykker om morgenen. Men hvis det skal være der, skal i ud ret hurtigt, da vi skal have forsamlingshuset renoveret i de tidlige foråsmåneder. Kunne være meget sjovt
Desværre kan jeg ikke i denne weekend, der er 4 famile medlemmer der har fødseldag så det er fra fest til fest ! Men Kent og Tommy, vi må da kunne finde ud af at tage der over i ny og næ.