Nyeste indlæg

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Nyeste indlæg

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af bobo. This post has been viewed 1034 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Anonym
      • Nova

Hej!

Kan man på en eller anden måde se f.eks. 20 nyeste indlæg i det samlede forum? Ligesom Lyra’s forside viser de nyeste indlæg i Lyra’s forum. Det er vildt irreterende at skulle dykke ned i 100 katagorier (eller deromkring)…

Mvh
      Søren

rigo
      Deltager
        • Super Nova

Prøv at bruge Aktive emner oppe for oven, den er faktisk beder end de “20 nyeste indlæg ” man kan også stille på tid, dato osv. skide let og smart

Og så har du også RSS, den er også kanon, måske det bedste af det hele…

Men der ikke mange ny indlæg LOL når først ham der rigorigo ikke skriver LOL

http://www.rigorigo.dk2008-09-23 08:19:23

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Nu er det jo ikke alle der har helt samme skrivekrampe som dig Rigo Wacko

rigo
          Deltager
            • Super Nova

skrivekrampe! nej det lider jeg ikke af, langt fra, det tager no time (overgår hvis nok lyset hastighed LOL) at skrive/finde på noget hvis jeg lyster, men vil sku heller ikke spam det hele til. Jeg sidder også at skriver med kunder, og udenlandske orders, og lidt om produktion m.m. + at sidde og designe tøj det ½ af dagen, og tager nogen timer i butikken også, men hele tiden op og ned af laptopen. Det er det eneste jeg godt kan få spat af nogen gange, at det er meget med pc. 24-7-365 Men er ved at planlægge en uges ferie i nov. for lige at komme væk fra det hele. Måske til Asien, hvor en af producenterne holder til. hvor jeg kan få husly og kost for free, bare for at show up, kunne være meget sjovt. Men når jeg får for meget spat af PC, så kan jeg godt lide at lave lidt håndværk, men PT er der ikke meget at lave i/ude omkring huset.

Nu får jeg nok min 60mm guidescope + qcam idag med posten, så har jeg da lidt fysisk at lege med når jeg kommer hjem, skal have sat det på en smart handy måde. Nogen der har lavet noget smart ? fotos ?

http://www.rigorigo.dk2008-09-23 09:27:18

Anonym
              • Nova

Tak! Den er svær at se for en blind….

Søren

bobo
                • Giant

Genialt Rigo.

Har lige leget lidt med de aktive emner. det er da vildt hurtigt at få et overblik nu Clap

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Nyeste indlæg' er lukket for nye svar.