Nye beskjeder

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Nye beskjeder

• Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 4 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 195 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Hei,

Jeg opplever nesten hver dag at uthevelsen på nye beskeder forsvinner etter en tid etter pålogging i forumet, med den virkning at det bliver svært at se hvilke beskeder der er nye. På den måte går jeg glipp av en del beskeder hvis jeg ikke er ekstra påpasselig og leter gjennom trådene manuelt og ser på dato og tid.

Kan tiden forumet har for å sette uthevelse på emner som er nye forlenges til, la os sige f.eks. 1 time? Det bedste havde været, synes jeg, om tiden var ubegrenset og at man således måtte sette alt til “Lest” manuelt dersom man ville hoppe over emner uten at lese dem. Det kunne man hurtig gjøre efter at man har lest alt man gider å lese. (Selv leser jeg dog alt uten å hoppe over noget.)

Uten å ha sjekket hvor/hvordan dette gjøres, regner jeg med at det styres gjennom cookies(?) Isåfall er det vel en timeout-verdi som måske kan endres enkelt der? Dersom det er umulig, kan man så lagre disse meldingspekerne pr. medlem i forumdatabasen istedet?

Mvh,
      Bjørn

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Nogle gange hvis man kun læser nogle af beskederne og hopper ud og ind igen er de alle markerede som læst og so, Bjørn, svært at se de nye…

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Ja, men det skjer også hvis man bliver innlogget og bare hopper fra tråd til tråd for å gå gjennom uleste beskjeder.

Mvh,
          Bjørn

jeppe
          Deltager
            • Super Giant

Jeg gætter også på, at det styres via cookies. Men der er sådan ca. 1 million filer i forum, så det er ret håbløst at finde ud af, hvilken fil det er, der skal ændres i. Det er nok noget, vi kommer til at acceptere, som det er Ermm

Bjørn Sandåker
            Deltager
              • Neutron star

Jeppe wrote: Det er nok noget, vi kommer til at acceptere, som det er Ermm

Ok Jeppe, det var verdt forsøket i allefall. Måske finner dere riktig fil en annen gang. Smile

Mvh,
              Bjørn

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Nye beskjeder' er lukket for nye svar.