GÊtter pÄ en Lichtenknecker = delvis tysk og nu i Belgien
Hilsen Leif,
âWhen you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you donât seem to be in any hurry to do anything elseâŠâ Ed Ting
Hmm, det kunne lyde som en TMB bortset fra det med Tyskland eller har APM en finger med i spillet?
Hilsen Leif,
âWhen you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you donât seem to be in any hurry to do anything elseâŠâ Ed Ting
TILLYKKE, og mĂ„ vi sĂ„ fĂ„ nogle data? Og fotos.. Det er vel ikke den velrenommerede 100/800, en af de bedste 4″ere derude?outlook2015-07-20 22:49:46
Hilsen Leif,
Og jeg har ikke kĂžbt den, jeg har fĂ„et den til lĂ„ns “et Ă„rs tid”. NĂ„r Ă„ret sĂ„ er gĂ„et, sĂ„ “kan vi finde ud af noget med en god pris”. Lige netop dette eksemplar har vĂŠret ejet af David Novoselsky og er hĂ„ndplukket af Thomas M. Back himself. Strehl skulle vĂŠre over .98! DesvĂŠrre er det originale review blevet slettet af CloudyNights. Jeg kan i hvert fald ikke finde det.