nybegynder i Esbjerg!

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? nybegynder i Esbjerg!

• Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 4 måneder siden af mikkellund. This post has been viewed 186 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

dengrimmenoegnedreng
      • Asteroid

hej!

jeg er en absolut nybegynder, ja faktisk har jeg knapt prøvet min kikkert. den er vist slet ikke justeret eller noget. nu har den stået og samlet støv i 4 år, og jeg vil mægtig gerne bruge den. men jeg mangler en “ekspert”, der kunne have lyst til at have mig på slæb en aften, hvor stjernerne titter frem(ikke noget romantik, tak! Big%20smile, men een, der vil lære fra sig, så jeg kan komme til at få lidt forståelse for, hvordan man bruger sådan en kikkert.

mange hilsener,
      carsten morgenstern – esbjerg

Bjørn Sandåker
      Deltager
        • Neutron star

Den beste måten å lære ditt eget teleskop å kjenne, er å melde deg inn i en astronomiforening og delta på møter der. Du er så heldig å bo ikke langt fra Midtjysk Astronomiforening (MAF), men det er måske andre foreninger også som er enda nærmere.

Mvh,
        Bjørn

mikkellund
          • Giant

Hej Carsten

Du kender jo kortet, men du fået det lige igen. Det viser de danske astronomiske foreninger:

http://maps.google.dk/maps/ms?ie=UTF8&hl=da&t=h&msa=0&msid=105280264644048168996.00045a21eb65be0e672bb&ll=56.128117,10.194722&spn=2.798438,9.887695&z=7

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'nybegynder i Esbjerg!' er lukket for nye svar.