Ny Mac ud af en gammel

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Ny Mac ud af en gammel

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 4 måneder siden af edbbob. This post has been viewed 26 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

natteravn
    Deltager
      • Main Sequence

Endelig kører min imac som ny igen 😀

Efter 2 nedgraderinger, fra Maverick til det oprindelige Lion kører det som smurt, både grafik, scroll og frem for alt wifi.

Så har du som jeg, en lidt ældre mac computer 2 år + så pas på med alle de lovende ord fra apple om nyere styresystemers forbedringer!! natteravn2014-10-21 12:08:00

edbbob
      Deltager
        • Super Nova

JA!

Jeg er selv Apple bruger, og har brændt nallerne et par gange, specielt da jeg opgraderede min oldnordiske iPhone3 (uden S). Snow Leopard var nok et af de bedste styresystemer nogensinde. Problemet er at noget software død og pine insisterer på nyeste styresystem. F.eks. Final Cut X.

Aner man svagt i tågen et omrids af at Apple prøver at tvinge os til at udskifte vores hardware med halvårs intervaller? Slamberter!

Søren Hansen
        Deltager
          • Giant

Apple og Microsoft er 2 alen af samme stykke

edbbob
          Deltager
            • Super Nova

Ja, det ville være fedt at kunne køre Linux, men for det første hader jeg at skulle huske syntax, og derudover er Linux software mildest talt ret begrænset til det jeg arbejder med (film).

I årevis har jeg gået og håbet på at der kom en ny Jack Tramiel. Det kan godt være at folk som ham, inkl Steve og Bill var nogle skurke af og til, men computerverdenen mangler nogen som tænker visionært idag.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Ny Mac ud af en gammel' er lukket for nye svar.