Ny APO fra TS

• Dette emne har 83 svar og 17 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 2119 times
Viser 9 indlæg - 76 til 84 (af 84 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Bland mig uden om Ouch omend jeg elsker en god ‘fight’ ind imellem, men det er på et helt andet plan og omhandler slet ikke mænd Embarrassed Nemlig de forban…. skyer..Cool

henrik
      Deltager
        • Nova

Som jesper skriver er jeg kun lige høj nok til at mine ben kan nå jorden.

Men jeg kan altdi hoppe op og bide ham i knæet

Faktisk er jeg sikker på at Michael kan få noget rimeligt ud af selv din sfæriske kikkert; Se selv hvad han fik ud af en meade DS2114, som også er sfærisk!

Man må i den sammenhæng sige, at en Explorer200 på HEQ5pro+motorfocuser+autoguider+80mm guidescope og en T2 ring til DSLR kameraet er et setup til 11.875kr + forsendelse.

Ikke en formue, men alt hvad du skal bruge for at lave noget ret fornuftigt.

For 6-8år side fik du en 6″ EQ for de penge.

Så kapitalkravene er helt klart blevet mindre, men elektronikken er blevet tilsvarende mere kompliceret

mortenb
        Deltager
          • Super Giant

Hvilket teleskop skal der så bankes med ? En TAK må være god. Den er jo dejlig tung og solid. Og farven har også en vis skræmmeeffekt.

Tongue

k_holst
          Deltager
            • Nova

Skræmmeeffekt i farven ??

Jeg har da aldrig mødt nogen der blev specielt bange for at blive slået med et muggent franskbrødBig%20smile

tommy.frank
              • Super Giant

Hæ hæ… Jesper, husk først at stemme æggedelerenLOL
              Det kunne være rigtig interessant, at se hvad MS kan præstere med min 4″ newton med sfærisk spejl og plastik fokuser der mangler et par tænder.
              Skal jeg sende den til dig Michael?

Tommy Frank2008-12-22 15:16:05

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Meget gerne, jeg er med på at lave noget godt med den.

Og må lige sige at jeg nu stiller mig krafigt tvivlede overfor Kents opstand om at kunne banke Rigo, det tilholder jeg helt og aldeles hans kone LOL

Kim – Er du ikke klar over hvor svært det kan være at vaske af?

Henrik – Hmm, jeg er nu ikke sikker på jeg ville kunne hoppe så højt Wink

tommy.frank
                  • Super Giant

Michael- Du kan bare sende din adresse som privat besked, så sender jeg misfostret til dig.

tommy.frank
                    • Super Giant

Så er der sendt pakke til MS. Et stk. forklædt barberspejl med 500/f.4. Smile

mstauning
                    Deltager
                      • Black Hole

Den er vel ankommet er bliver hurtigt sat på prøve.

Viser 9 indlæg - 76 til 84 (af 84 i alt)
                    • Emnet 'Ny APO fra TS' er lukket for nye svar.