et billed fra i aftes 300sek et enkelt billed ubehandlet pÄ ingen mÄde, er det ikke godt gÄet af et mobbet canon 400D??? hov skal lige sige at jeg har det der UHC filter.
I aften skal den have en tur til, og jeg vil se om jeg kan fÄ den ind midt pÄ chippe, jeg blev sÄ overrasket over at der kom sÄ flotte billeder ud af det at jeg ikke turde rÞre mere ved monteringen, kender i det
SUPER flot bill. Waau! var ogsĂ„ ude i aftes/nat….tog rigtig mange bill. – og ved du hvad JEG KAN IKKE FINDE DEM….HVABA!!??…Jeg brugte nebulosity men vĂŠk er filerne og jeg var ude i 6 timer med snotten lĂžbende. SĂ„dan noget… Tja!, jeg mĂ„ pĂ„ den igen i aften. Jeg bliver nok ikke videre populĂŠr.
Virkelig flot! Det mÄ vÊre et APOD foto. FÄ sendt det af sted!
Hilsen Leif,
âWhen you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you donât seem to be in any hurry to do anything elseâŠâ Ed Ting
Hej Finn Ja det kender vi alle nok det der med at det hele bare kÞrer der udad. Det er et super foto du har lavet.Har du haft trÄdkors foran jeg synes der er spikes pÄ de klare stjerner
Ja det mĂ„ jeg sige Finn. Utrolig flot, og det er lĂŠkkert at du er ved at komme sĂ„ godt efter det. Ind pĂ„ midten med de nĂŠste og sĂ„ en 6-8 stykker til stackning, sĂ„ kan folk bare komme an – ka de!
Kan I ikke forklare en novice, hvad et mobbet kamera er. Jeg kan forstÄ et modded kamera, som har skifter filter foran chippen for at fÄ mere rÞdt lys igennem, med et mobbet kamera.
Er det i virkeligheden ikke synd for det kamera at blive mobbet, det har ikke gjort andet end at blive spĂŠndt op pĂ„ en montering uden sin velkendte, trygge linse – og sĂ„ i koldt vejr om natten