Nu skal i bare se

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Nu skal i bare se

Viser 15 indlĂŠg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    IndlĂŠg

Finn
    Deltager
      • Neutron star

et billed fra i aftes 300sek et enkelt billed ubehandlet pÄ ingen mÄde, er det ikke godt gÄet af et mobbet canon 400D??? hov skal lige sige at jeg har det der UHC filter.

I aften skal den have en tur til, og jeg vil se om jeg kan fÄ den ind midt pÄ chippe, jeg blev sÄ overrasket over at der kom sÄ flotte billeder ud af det at jeg ikke turde rÞre mere ved monteringen, kender i det LOL

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Flot sÄdan Thumbs%20Up

jesperg
        Deltager
          • Super Nova

Flot skud, der er meget med.

Hvilket blĂŠndeforhold, og iso arbejder du med ?

Jesper G.

michael.bertelsen
          Deltager
            • Nova

Hej Finn.

SUPER flot bill.Thumbs%20Up Waau! var ogsĂ„ ude i aftes/nat….tog rigtig mange bill. – og ved du hvad JEG KAN IKKE FINDE DEM….HVABA!!??…Jeg brugte nebulosity men vĂŠk er filerneCry og jeg var ude i 6 timer med snotten lĂžbende. SĂ„dan noget… CensoredBroken%20HeartNukeDeadWackoOuchUnhappy Tja!, jeg mĂ„ pĂ„ den igen i aften. Jeg bliver nok ikke videre populĂŠr.

Michael Bertelsen2009-03-18 14:19:38

rigo
            Deltager
              • Super Nova

godt FINN, sÄ virker det cam ogsÄ!!!

outlook
              Deltager
                • Super Nova

Virkelig flot! Det mÄ vÊre et APOD foto. FÄ sendt det af sted! Smile

Hilsen Leif,
                “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else
” Ed Ting

hoest
                Deltager
                  • Nova

Hej Finn Ja det kender vi alle nok det der med at det hele bare kĂžrer der udad.
                  Det er et super foto du har lavet.Har du haft trÄdkors foran jeg synes der er spikes pÄ de klare stjerner

mogens
                  Deltager
                    • Super Nova

Hej Finn

Mobbet eller ej -flot billede. Gi det en tur til i aftenlTongue

tommyf
                    Deltager
                      • Neutron star

Fint billede, den mangler jeg at tage stadig..

Anonym
                        • Super Nova

Ja det mĂ„ jeg sige Finn. Utrolig flot, og det er lĂŠkkert at du er ved at komme sĂ„ godt efter det. Ind pĂ„ midten med de nĂŠste og sĂ„ en 6-8 stykker til stackning, sĂ„ kan folk bare komme an – ka de!

Jeg glĂŠder mig til mere af den slags!

Mvh.

Finn
                        Deltager
                          • Neutron star

Lidt Rosetta tÄge fra i aftes, stacket og behandlet ud af 10 billeder af 300 sek. Og forresten tak for alle jeres kommentare.

Taget med Wiliams 80mm og Canon400D mobbet, og jeg fik den ind midt pÄ chippen, sÄ det ser lidt bedre ud.

Finn2009-03-19 11:36:44

wieben
                          Deltager
                            • Nova

Hej Finn,

Flot rosette. Det ekstra data du har tilfĂžjet har bragt flot struktur frem.

Hvor hÞjt pÄ himlen stÄr rosetten? Jeg fÄr helt lyst til at prÞve den ogsÄ, selvom det nok er svÊrt med umodificeret DSLR.

Mvh

Heine

Finn
                            Deltager
                              • Neutron star

Jeg mener at den stÄ ca. i 30-35 grader fÞrst pÄ aftenen, jeg startede kl 20:00.

jesperg
                              Deltager
                                • Super Nova

Det er supergodt, virkelig et smukt syn.

Hvilket blÊndeforhold og iso arbejder du med pÄ de billeder ?

Jesper G.

morten
                                Deltager
                                  • Super Nova

Kan I ikke forklare en novice, hvad et mobbet kamera er. Jeg kan forstÄ et modded kamera, som har skifter filter foran chippen for at fÄ mere rÞdt lys igennem, med et mobbet kamera.

Er det i virkeligheden ikke synd for det kamera at blive mobbet, det har ikke gjort andet end at blive spĂŠndt op pĂ„ en montering uden sin velkendte, trygge linse – og sĂ„ i koldt vejr om natten

Viser 15 indlĂŠg - 1 til 15 (af 18 i alt)
                                • Emnet 'Nu skal i bare se' er lukket for nye svar.