Nu bli'r det sgu vinter, du!

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER Nu bli'r det sgu vinter, du!

• Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 2 måneder siden af astrojensen. This post has been viewed 170 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

astrojensen
    Deltager
      • Neutron star

Tjek lige vejrudsigten! Det ser ud til at blive en anelse småkoldt i weekenden…

Thomas, Bornholm

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Ja, det bliver koldt – men bliver det klart?

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

astrojensen
        Deltager
          • Neutron star

Det må guderne vide! Det ser ud til, iflg. sat24, at jeg har en 50/50 chance i aften, men om det bliver inden Månen står op, ved jeg ikke endnu.

Thomas, Bornholm

lindhard
          Deltager
            • Super Nova

Astrojensen wrote: Det må guderne vide! Det ser ud til, iflg. sat24, at jeg har en 50/50 chance i aften, men om det bliver inden Månen står op, ved jeg ikke endnu.

Thomas, Bornholm

Chancen er desværre 0/100 her på egnen…

mvh
            Lars

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Her er det heller ikke blevet klart. Der har ligget et skybælte over Bornholm det meste af dagen og aftenen og rykket frem og tilbage, som om det er under pres fra både øst og vest, hvad det sikkert også er. Det blæser fra øst og er hamrende koldt, i forhold til for et par dage siden.

Thomas, Bornholm

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Nu bli'r det sgu vinter, du!' er lukket for nye svar.